arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۱ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۲

جان مردم روستای گوگرد در خطر است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به خطر رانش زمین در روستای گوگرد که منجر به طرح سوال از وزیر کشور شده است، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی باید وزیر را جهت پاسخگویی درباره مشکل مردم این روستا احضار کند.

به گزارش ایلنا، موید حسینی صدر در نشست صحن علنی مجلس در تذکر آیین نامه ای به ماده 209 آیین نامه داخلی مجلس استناد کرد و گفت: در حوزه انتخابیه من روستایی به نام گوگرد با جمعیت 2500 نفر وجود دارد که 10 سال است با خطر رانش دست و پنجه نرم می کند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجایی که جان مردم در این منطقه در خطر است از سه سال پیش به مسئولان کشور تذکر دادم که نسبت به رفع مشکل مردم این روستا اقدامات را مبذول دارد.

حسینی تصریح کرد: در این راستا یک ماه پیش سوال خود از وزیر کشور را طرح کردم و ایشان قول دادند به این مساله رسیدگی کنند اما با گذشت یک ماه هنوز در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای پاسخ به این سوال حاضر نشده اند.

وی گفت: این در حالی است که آمارهای غیرواقعی و خیره کننده آقای رئیس جمهور با واقعیت های حوزه انتخابیه من منافات دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه با آغاز فصل سرما، جان مردم روستای گوگرد در خطر است، از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درخواست کرد جهت دفاع از شأن مجلس، وزیر کشور را احضار کند.

محمدحسن ابوترابی فرد، نایب رئیس مجلس نیز از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درخواست کرد تا در رسیدگی به سوال نماینده خود و چایپاره تسریع ایجاد کند.

نظرات بینندگان