arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۸ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۲

بارش باران در راه است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از بارش باران در برخی نقاط کشور از جمله استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، گلستان و خراسان شمالی خبر داد.

عبدالرضا امیدوار شهری در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی در سه روز آینده در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، مناطق شمالی شمال غرب، شمال شرق و برخی مناطق استان‌های فارس، سیستان و بلوچستان و هرمزگان ابرناکی، بارش باران و گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت دمای هوا در نوار شمالی کشور تا حدودی کاهش می‌یابد. همچنین طی سه روز آینده وقوع پدیده باد و گرد و خاک در برخی مناطق جنوب غرب و غرب باعث کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور، در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دریای خزر و از دوشنبه تا چهارشنبه خلیج‌فارس و دریای عمان مواج خواهد بود.

امیدوار شهری بیشترین دمای تهران را در روز دوشنبه با حداکثر 38 درجه سانتیگراد و حداقل 24 درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: در روز سه‌شنبه دمای هوای تهران حداکثر 36 درجه و حداقل 23 درجه سانتیگراد خواهد بود که این دما در روز چهارشنبه نیز در همین میزان باقی خواهد ماند.

نظرات بینندگان