arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۸۳۹
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۸ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۲

واریز 200 هزار تومان به حساب بازنشستگان کشوری از امشب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از واریز ششمین مرحله مطالبات ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری به حساب بازنشستگان مشمول خبر داد.

به گزارش ایسنا، اسدالله عباسی با اعلام این مطلب گفت: تاکنون 5 مرحله از مطالبات به مبلغ یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان کشوری واجد شرایط واریز شده و در این مرحله نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های به عمل آمده با بانک عامل از ساعت 24 امشب هفتم مرداد ماه مبلغ 200 هزار تومان به حساب بانکی 651 هزار بازنشسته مشمول واریز خواهد شد .

وی افزود: با پرداخت این مرحله مطالبات، در مجموع تاکنون از تعداد 830 هزار بازنشسته مشمول مطالبات بالغ بر 220 هزار نفر از بازنشستگان کشوری به طور کامل تسویه شده است .

عباسی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات مسولان صندوق های بازنشستگی در حل مشکلات بازنشستگان و تسریع در پرداخت مطالبات ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری گفت: تامین رفاه بازنشستگان و حل مشکلات معیشتی آنان از رویکردهای مهم و مورد توجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمانهای تابعه است که اقدامات حمایتی صندوق بازنشستگی کشوری کاملا در این جهت انجام شده است.

نظرات بینندگان