arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۹۱۸
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۳ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۲

القاعده: کربلا را به خاک و خون می‌کشیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پلیس کربلا با اشاره به تهدیدهای جدی القاعده علیه این شهر و هشدار وزارت کشور عراق در این‌باره اعلام کرد تمامی نیروهای امنیتی این استان با همکاری ارتش و نیروهای محلی تا اطلاع ثانونی در حالت آماده‌باش کامل هستند.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، سرهنگ «احمد الحسناوی» مدیر اطلاع‌رسانی پلیس کربلا اعلام کرد که اداره پلیس این شهر،  یک تلگراف فوری از وزارت کشور عراق دریافت کرده که در آن هشدار داده شده که اطلاعات دقیقی در دست است که نشان می‌دهد قرار است کمربندهای انفجار و خودروهای بمب‌گذاری شده این بار این شهر را هدف قرار دهند.

وی گفت: تعداد نیروهای پلیس کربلا بالغ بر 13 هزار نفر است که پس از دریافت این تلگراف فوری و تهدید جدی شهر کربلا از سوی تروریست‌ها، انتحاری‌ها و خودروهای بمب‌گذاری شده، به حالت آماده‌باش صد در صد درآمده‌اند و در تمام مناطق استانی مستقر شده‌اند.

حسناوی تصریح کرد: نیروهای پلیس محلی در تمامی بخش‌ها با یگان‌های ارتش عراق هماهنگ شده‌اند و از عصر دیروز دوشنبه تا اطلاع ثانوی در سراسر شهر کربلا به حالت آماده‌باش هستند.

این درحالی است که دیروز با انفجار 18 خودروی بمب‌گذاری شده در چند استان عراق، روز خونین دیگری برای این کشور ثبت شد و طی آن 82 نفر کشته و 190 تن زخمی شدند.

نظرات بینندگان