arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۲ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۲

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان قم - تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از مجروح شدن بیش از 20 نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای در اتوبان قم - تهران خبر داد.

مهدی فراهانی در گفتگو با مهر با اشاره به حوادث 24 ساعت گذشته قم، افزود: برخورد چندین دستگاه خودور در کیلومترهای مختلف اتوبان قم - تهران از جمله این حوادث بود که در آن 23 نفر مجروح شدند.

وی ادامه داد: 19 نفر از مجروحان این حادثه به مراکز درمانی منتقل و مابقی نیز به صورت سرپایی درمان شدند.معاون اورژانس قم ابراز داشت: واژگونی سواری در جاده اراک دو مجروح بر جای گذاشت.

فراهانی اضافه کرد: در حادثه مشابه دیگری در اتوبان تهران دو نفر مجروح شدند که حال آنها وخیم گزارش شده است.وی عنوان کرد: برخورد دو دستگاه وانت در اتوبان تهران هم سه مجروح در پی داشت.معاون مرکز حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: در حادثه واژگونی پراید در محور پردیسان – کهک دو نفر مجروح شونو که خانم 22 ساله با عملیات احیا به بیمارستان منتقل شد.

 فراهانی از واژگونی پراید در جاده ساوه خبر داد و بیان کرد: در این حادثه چهار نفر مجروح شدند.وی اظهار کرد: ریزش آوار در بلوار شاهد غربی از دیگر حوادث این مدت بود که با یک مجروح همراه بود.معاون اورژانس قم افزود: سقوط از موتور در بلوار 15 خرداد دو مجروح بر جای گذاشت که حال یکی از مجروحان وخیم گزارش شده است.

نظرات بینندگان