arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۹ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۲

دستگيري سارق زن نما در شمال شهر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سركلانتر يكم پليس پايتخت از دستگيري سارقي خبر داد كه با پوشيدن لباس زنانه، از بانوان شمال شهري با تهديد چاقو داخل منزل‌شان زورگيري مي‌كرد.

سرهنگ رضاياني در تشريح خبر دستگيري سارقي كه با پوشيدن لباس زنانه اقدام به زورگيري از زنان ثروتمند مي‌كرد، گفت: در ساعت 20:38 سوم مردادماه امسال يك فقره زورگيري و باجگيري از طريق اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 به ماموران كلانتري 123 نياوران اعلام شد.

وي با بيان اينكه ماموران با حضور در محل حادثه، با پيكر خونين مردي جوان روبه‌رو شدند كه از ناحيه دست، پا و سر دچار شكستگي و خونريزي شديد بود، گفت: اين مرد جوان در حالي كه مانتوي زنانه به تن داشت، به قدري صدمه ديده بود كه قادر به حركت نبوده و روي سنگ‌فرش حياط افتاده بود.

سركلانتر يكم پليس پايتخت با بيان اينكه ماموران در بررسي اوليه دريافتند كه اين مرد قصد سرقت و زورگيري از زني به نام «روژينا» را داشته، گفت: ماموران در تحقيقات اوليه از اين زن جوان دريافتند كه سارق با پوشيدن روسري، مانتو و ماسك خود را به شكل زنان درآورده و در حالي كه پشت سر شاكيه وارد ساختمان شده بود، مدعي شد كه با همسايه‌هاي طبقه چهارم كار دارد.

رضاياني با بيان اينكه مالباخته در ادامه اظهارات خود عنوان كرد: زماني كه وارد منزل خود در طبقه سوم شدم، متهم نيز به عمد وارد منزل شد و با تهديد چاقوي بزرگ را زير گلويم قرار داد وگفت كه جيغ نكشم اما من كه به‌شدت ترسيده بودم، مدام جيغ كشيده كه همسايه‌ها متوجه شده و با شكستن قفل در موفق به بازكردن در آپارتمان شدند، سارق در مدتي كه زن صاحبخانه را داخل خانه‌اش حبس كرده، موفق شده بود كه دو ساعت قيمتي و مارك را از شاكيه ربوده و به دنبال طلا و اشياي قيمتي بوده كه مالباخته با جيغ‌هاي خود، همسايه‌ها را متوجه كرد.

وي با بيان اينكه پس از حضور همسايه‌ها در آپارتمان اين زن، سارق خود را از بالكن طبقه سوم به داخل حياط پرتاب كرد، گفت: سقوط سارق سبب شكسته‌شدن دست و پاي وي شد كه توسط اورژانس، تحت‌الحفظ به بيمارستان شهداي تجريش انتقال داده شد.

رضاياني با بيان اينكه ماموران در بازرسي از كيف و كوله‌پشتي متهم، يك عدد باطوم تلسكوپي، يك شوكرالكتريكي، اسپري اشك‌آور و چسب پهن براي بستن دهان شاكيه و نيز تعداد هشت عدد دستبند پلاستيكي 50 سانتيمتري و يك نقاب كشباف كشف و ضبط كردند، گفت: در بازجويي‌ها مشخص شد متهم در چند روز گذشته نيز چندين فقره زورگيري در پوشش زنانه داشته است.

سركلانتر يكم پليس پايتخت با بيان اينكه تحقيقات از اين متهم ادامه ‌دارد، گفت: به دليل حساسيت موضوع، به دستور مقام قضايي متهم به همراه پرونده متشكله در اختيار ماموران پايگاه يكم پليس‌آگاهي تهران‌بزرگ قرار گرفت.
نظرات بینندگان