arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۸ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۲

فردوسي پور: آقاي کفاشيان وزير ورزش را که گفتي، باقي وزراي کابينه را هم بگو!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرآنلاين: علي کفاشيان گفت مسعود سلاطني فر به نمايندگي از دولت جديد با او تماس گرفته است تا بحث ميزباني جام ملتهاي آسيا را پيگيري کند. البته سلطاني فر که جدي ترين گزينه وزارت ورزش است ، عضو کارگروه ورزش دولت منتخب بود و در حاشيه کافه خبرش در خبرآنلاين گفته بود اين تماس را مي گيرد.

علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال که مهمان تلفني برنامه 90 بود. او درباره جام ملتهاي آسيا و درخواست ميزباني ايران حرف زد و گفت:« اين نامه ها هنوز تعدادي از امضاهايش تکميل نيست. » او در دل حرفهايش گفت:« از دولت آينده آقاي سلطاني فر با من تماس گرفتند و گفتند همه کار بکنيد که اين ميزباني را بگيريم.» به محض اينکه اين جمله از زبان کفاشيان بيرون آمد ، فردوسي پور گفت:« آقا شما اگر اسم اعضاي کابينه را مي داني باقي اش را هم بگو. اسم وزير ورزش را که گفتي مثلا براي مان نام وزير بهداشت را هم بگو مردم بدانند.» که اين گفته اش باعث شد تا کفاشيان که اسم گزينه اصلي وزارت ورزش را به زبان آورده بود بگويد:« نه بابا اگر اسم اعضاي کابينه را بگويم مزه اش از بين مي رود!» او اين جمله را با خنده گفت و بعد تاکيد کرد:« سلطاني فر از دوستان قديمي من است و به عنوان عضو کارگروه اين تماس را گرفته است نه به عنوان وزير ورزش.»

بعد از اين فردوسي پور و کفاشيان درباره مجوز هاي خودروها به ملي پوشان بحث کردند . در اين برنامه فردوسي پور از وزارت ورزش براي تصميمات شان درباره تيم ملي کشتي نوجوانان که در مغولستان گير کرده بودند ، انتقاد کرد و کفاشيان هم گفت:« اگر ما 50 ميليون ها را پس بدهيم ، مشکل حل است؟!»

البته در ادامه دبير فدراسيون کشتي با برنامه 90 تماس گرفت و گفت ما فقط هتل ملي پوشان کشتي را عوض کرديم و بچه هاي اين تيم هم امشب به تهران مي رسند!

نظرات بینندگان