arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۴ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۲

بازدید کمیته امنیت از زندان رجایی شهر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس کمیته امنیت مجلس از برنامه این کمیته برای بازدید از زندان رجایی شهر و مرزهای شرقی کشور، پس از ماه مبارک رمضان خبر داد.
 
محمد رضا محسنی ثانی در گفت وگو با خانه ملت، گفت: کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر مبنای وظایف تعریف شده، موظف است به تمام مسائلی که در حوزه امنیت قرار می گیرد، رسیدگی کند و سرکشی به زندانها و مرزهای کشور از جمله آن است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: بازدید از زندان رجایی شهر و نیز مرزهای شرقی کشور در محدوده استان خراسان در برنامه آتی کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی مجلس قرار دارد و پس از ماه رمضان، زمان بندی آنها انجام می شود.
 
محسنی ثانی بیان کرد: به دلیل آنکه سرکشی به این مراکز و مناطق در ماه رمضان، موجب خروج از حد ترخص می شد، تصمیم گرفتیم آن را به بعد از ماه مبارک موکول کنیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به بازدید کمیته امنیت از مناطق مرزی کشور در استان سیستان و بلوچستان به صورت زمینی، دریایی و هوایی، بیان کرد: اولویتی نیز برای بازدید از مرزهای غربی در کردستان و آذربایجان های شرقی و غربی وجود دارد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برخی از مسائل در مرزهای مختلف کشور را مشابه یکدیگر دانست و گفت: بازدیدهای کمیته امنیت به منظور پیش بینی و پیشگیری از وقوع چنین مسائلی انجام می شود تا راهکارهای صحیح، به موقع اتخاذ شود و شاهد هیچگونه تنش و رخدادی در این مناطق نباشیم.

نظرات بینندگان