arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۲ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲

دایی: کی‌روش باید به مسئولان فدراسیون پاسخگو باشد نه من/ فریب شکست ذوب‌آهن را نمی‌خوریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرکس در جایگاه خود دیدگاه خاص خودش را دارد و کی‌روش باید پاسخگو به مسئولان فدراسیون فوتبال باشد نه دایی.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی در نشست خبری قبل از بازی با ذوب آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا به نوبه خودم ماه مبارک رمضان را به تمام مسلمانان و ایرانی‌های عزیز تبریک می‌گویم و از طرفی شهادت حضرت علی (ع) را به تمام مسلمانان تسلیت می‌گویم. امیدوارم در این ماه پربرکت تمام روزه و نمازها و عزاداری‌ها مورد قبول درگاه حق قرار گیرد.

وی افزود: مطمئنا ما بازی بسیار سختی را مقابل تیم خوب و پرمهره ذوب آهن داریم. آنها همیشه تیمی سخت‌کوش و بسیار خوب در بازی‌های خود بوده‌اند و همین موضوع کار را برای ما سخت می‌کند.

دایی ادامه داد: اما ما به دنبال موفقیت در دومین بازی خودمان هستیم و هیچ کاری به بازی قبلی ذوب آهن نداریم. از طرفی معتقدم ذوب آهن با بازی خوبی که نشان داد در بازی قبل شایسته باخت نبود اما نتیجه برعکس شد و این تیم امتیاز بازی را از دست داد.

سرمربی قرمز‌پوشان تاکید کرد: من معتقدم بازی بسیار سختی را فردا در برابر ذوب آهن باانگیزه داریم. ما هرگز با توجه به تمرینات خوبی که داشتیم فریب باخت ذوب‌آهن در بازی قبلی را نمی‌خوریم و به این بازی به چشم یک بازی سخت نگاه می‌کنیم ولی خوشبختانه تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده موفقیت در بازی دوم هستیم تا پاسخگوی هواداران خونگرم خود باشیم.

وی در خصوص پیام صادقیان نیز گفت: بدون شک پیام جزو بازیکنان خوب، آماده و آینده‌دار فوتبال کشورمان است و ما او را با هدف به خدمت‌ گرفتیم. پیام تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و در بازی قبل هم با کمک همه بازیکنان تاثیر‌گذاری خوبی داشته است اما پیام همچنان جا دارد که بهتر شود او باید زحمت بکشد و ما هم باید به صادقیان کمک کنیم.

دایی درباره نحوه برگزاری و ساعات نشست‌های مطبوعاتی قبل از بازی گفت: من کاملا با نظر برخی‌ها که می‌گویند کمی نشست‌ها زمان خوبی برگزار نمی‌شود موافقم. بالاخره ما مربیان در آخرین جلسه تمریناتمان و با توجه به حضور خبرنگاران پاسخ سوالات آنها را می‌دهیم اما مجبوریم به این جلسات هم بیاییم که به نظر من مشکلاتی ایجاد می‌کند. به نظر من این انعکاس‌های خبری تاثیری ندارد اما ما مجبوریم و به خاطر خبرنگاران که آنها نیز برای فوتبال زحمت می‌کشند در این نشست‌ها شرکت می‌کنیم.

وی افزود: بهتر است تا این نشست‌ها در خانه تیم‌ها و بعد از آخرین تمرینات برگزار شود اما ما در کل مجبوریم به تصمیمات احترام بگذاریم و به خاطر خبرنگاران به این جلسات بیاییم. بهتر است سازمان لیگ بررسی بهتری داشته باشد چون این به نفع همه است.

به گزارش فارس، در همین هنگام بود که دبیر هیئت فوتبال اصفهان و مسئولان رسانه‌ای باشگاه ذوب‌آهن بابت حضور علی دایی در نشست مطبوعاتی تقدیر کردند و گفتند: با توجه به اینکه علی دایی ساعت 17.20 به هتل محل اقامتش رسید اما سریعا هتل را به مقصد نشست مطبوعاتی با توجه به شرایط ماه مبارک رمضان ترک کرد که جا دارد از ایشان تقدیر کنیم.

سرمربی قرمز‌پوشان همچنین در خصوص حضور بازیکنان جوان زیاد در پرسپولیس نیز یادآور شد: مطمئنا ما بازی به بازی بهتر می‌شویم. این جوان‌ها نیاز به زمان دارند. ما بازی اول خوب ظاهر شدیم اما ان‌شاءالله بازی به بازی بهتر می‌شویم.

سرمربی قرمز‌پوشان در مورد اظهارات کارلوس کی‌روش نیز یادآور شد: من از دیدگاه کی‌روش خبر ندارم اما ما جوان‌های خوبی در فوتبال کشورمان داریم. هرکس در جایگاه خود دیدگاه خاص خودش را دارد و کی‌روش باید پاسخگو به مسئولان فدراسیون فوتبال باشد نه دایی. من جواب سوال‌ها و صحبت‌های کی‌روش را نمی‌توانم بدهم و فقط برای تیم ملی کشورم در جام جهانی آرزوی موفقیت دارم چون دوست دارم همیشه دل مردم شاد باشد. مخصوصا علاقمندان به فوتبال در ایران اسلامی.
نظرات بینندگان