arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲

واکنش تند خانواده آرزو حکیمی به صحبت‌های سرپرست فدراسیون قایقرانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پدر و مادر آرزو حکیمی بانوی قایقران المپیکی ایران به صحبت های خسرو ابراهیمی سرپرست فدراسیون قایقرانی درباره دلیل اعزام نشدن پاروزنان به رقابت های جهانی واکنش تندی نشان دادند.

در حالی که خسرو ابراهیمی سرپرست فدراسیون قایقرانی در گفت و گو با ایسنا اعلام کرد که سفارت کانادا همکاری نکرده و به همین دلیل شرایط اعزام قایقران‌های جوان و زیر 23 سال به رقابت های قهرمانی جهان فراهم نشده است خانواده آرزو حکیمی این موضوع را خلاف واقع عنوان کرد.

محمدرضا حکیمی پدر بانوی المپیکی ایران در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: چطور آقای ابراهیمی می گوید که فدراسیون تمام تلاشش را کرده است؟ آقایان در این مدت دقت کرده اند که چه حرف هایی می‌زنند؟ یک روز می گویند تعلیق نیستیم و روز بعد می گویند رفع تعلیق شده ایم. یک روز می گویند به مسابقات می رویم و روز دیگر بهانه ویزا می آوردند. یک هفته قبل از مسابقات کانادا، فدراسیون پاسپورت آرزو را از ما گرفت. همان زمان گفتم خیلی دیر اقدام کرده اید و حداقل از طریق امارات کار کنید تا شانس گرفتن روادید بالا برود. چطور می خواستند در این زمان کم روادید بگیرند؟

او ادامه داد: هم اکنون برای آلمان سه هفته زودتر اقدام کرده اند اما برای کانادا این اتفاق نیفتاد. حالا کانادا هیچ، چرا این ملی پوش نباید در مسابقات جهانی آلمان حاضر باشد؟ ما دو قایقران خوب را به آلمان اعزام می کنیم اما چرا آرزو به عنوان کسی که تنها قایقران ایران است که فینال A رقابت های جهانی را تجربه کرده نمی تواند به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شود؟

حکیمی با بیان این مطلب که آرزو در ازبکستان شبانه روزی تمرین می کرد به ایسنا گفت: شما از وضعیت تمرین های آرزو در ازبکستان خبر دارید. می دانید او شبانه روزی تمرین می کرد. من هر هفته به آقای ابراهیمی گزارش کار می دادم. زمانی که به ایران برگشت گفتند باید از مربی عذرخواهی کنی تا وارد اردو شوی. با آن شرایط آرزو عذرخواهی کرد تا وارد تیم ملی شود. متاسفانه آقایان حرفهای خلاف واقع زدند. نمی دانم دلیلش چیست. آقای دنیامالی زحمت کشید و آرزو را به ازبکستان فرستاد اما حالا این اتفاق افتاده است. دختر من می توانست در مسابقات قهرمانی جهان روی سکو برود اما حالا به او می گویند به مسابقات قهرمانی آسیا برو؟

پدر بانوی المپیکی ایران در پایان گفت: آرزو از نظر روحی شرایط خوبی ندارد. تصمیم گرفته دیگر وارد تیم ملی نشود و قایقرانی را کنار بگذارد. شاید او را به دانشگاهی خارج از کشور بفرستم تا درس بخواند اما قایقرانی را ادامه نمی دهد.

از طرف دیگر خانم فتحی نژاد مادر آرزو حکیمی نیز در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: نمی گذارم آرزو در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند. آنها می خواهند به نفع خودشان کار کنند اما به فکر دختر من نیستند. دختر من شبانه روزی در ازبکستان زحمت کشید اما حالا این رفتار با او می شود. پاروی آرزو شکست اما برایش یک پاروی جدید نگرفته اند. آرزو با ناراحتی گفت که در قهرمانی آسیا شرکت نمی کند. به جای اینکه آرامش کنند گفتند که اشکالی ندارد.

مادر قایقران المپیکی ایران ادامه داد: من که در این مدت جز دروغ چیزی نشنیدم و واقعا ناراحت هستم. قایقرانی برای آرزو تمام شد و اگر شرایط همینطور بماند واقعا نمی گذارم دوباره وارد ورزش شود. او این قدر تلاش کند و بعد شاهد این رفتارها باشد؟ واقعا زمان آقای دنیامالی این شرایط نبود و نمی دانم چرا این رفتار را کرده اند و قایقرانی را به اینجا رسانده اند.

نظرات بینندگان