arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۷ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲

تکذیب حضور زود هنگام گزینه‎ی پیشنهادی وزارت ارتباطات در محل این وزارت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در پی ارسال خبری در برخی سایت‎ها مبنی بر حضور روز چهارشنبه‎ی دکتر محمود واعظی گزینه‎ی پیشنهادی وزارت ارتباطات دولت یازدهم در محل این وزارت، برخی منابع موثق طی تماس با سیتنا، حضور دکتر واعظی در وزارت ارتباطات را تکذیب کردند.

به گزارش سیتنا (citna.ir)، به دنبال انتشار خبری با عنوان "عجله وزیر پیشنهادی روحانی برای جلوس بر صندلی وزارت ارتباطات"، برخی منابع نزدیک به دکتر محمود واعظی، طی تماس با سیتنا، خبر منتشره توسط برخی سایت‎های خبری و حضور زود هنگام دکتر واعظی در وزارت ارتباطات را تکذیب کردند؛ در همین حال برخی دیگر از منابع خبری در وزارت ارتباطات ضمن تکذیب حضور دکتر واعظی در وزارت ارتباطات، برگزاری جلسه‎ای با حضور مهندس انتظاری و برخی از معاونان فعلی وزارت ارتباطات در محل این وزارت در روز چهارشنبه را تایید کردند.

گفتنی است؛ پیش از این و برای اولین بار سیتنا ضمن انتشار خبری از قطعی شدن نام دکتر محمود واعظی برای سکانداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دکتر روحانی خبر داده بود.

وی که متولد 1331 و دارای مدرک دکترای روابط بین‌الملل و فوق‎لیسانس مهندسی الکترونیک است، زمانی به مرد سایه وزارت امورخارجه معروف بود. واعظی از سال 78 تاکنون به همراه حسن روحانی، در مرکز تحقیقات استراتژیک و به عنوان رئیس پژوهشکده این مرکز، مشغول خدمت است.

سوابق اجرایی "محمود واعظی"

- مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از سال 1358 تا 1365
- مشاور وزیر امور خارجه از سال 1365 تا 1366
- مشاور وزیر و رئیس ستاد روابط اقتصادی خارجی از سال 1366 تا 1368
- معاون سیاسی اروپا و آمریکا وزارت امور خارجه از سال 1368 تا 1376
- معاون اقتصادی وزارت امور خارجه از سال 1376 تا 1378
- معاون پژوهش‌‌های سیاست خارجی مرکز تحقیقات استراتژیک از سال 1378 تا کنون.
- استاد مهمان در مقطع کارشناسی ارشد روابط بین‌الملل در دانشگاه علامه طباطبایی.
نظرات بینندگان