arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۲

کارگر بادرودی کیف 102میلیون‌تومانی را به صاحبش بازگرداند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کارگر جوان بادرودی کارخانه فولاد نطنز، کیف حاوی 102میلیون‌تومان وجه‌ نقد و چک را به صاحبش بازگرداند.

مصطفی شفیعیان جوان بادرودی و کارگر کارخانه فولاد نطنز در شب قدر در خیابان شهیدمنتظری بادرود یک کیف اداری پیدا کرده و پس از بررسی محتویات آن متوجه 80میلیون‌تومان وجه نقد و 22میلیون‌تومان چک و همچنین مدارک ماشین از جمله کارت سوخت و سند خودرو شد. وی با استفاده از اطلاعات موجود در کیف، شماره تلفن صاحب پول را پیدا کرد، با وی تماس گرفت و در نهایت کیف و محتویات دیگر آن که شامل مدارک شناسایی و کارت ‌سوخت بود را به وی تحویل داد.

این جوان بادرودی درباره انگیزه خود از این اقدام گفت: فقط به وظیفه شرعی و انسانی خودم عمل کردم و به نظرم هرکس دیگری هم جای من بود همین کار را انجام می‌داد. وی اضافه کرد: بعد از پیداکردن کیف و بررسی آن، یک لحظه خودم را به جای صاحب آن گذاشتم و پس از آن بود که بدون کم‌ترین درنگ تلاش برای یافتن ایشان را آغاز کردم.

این جوان ادامه داد: خدا را شاکرم که توانستم این کیف را در این لیالی پرفضیلت به صاحب آن برگردانم و از این آزمون سربلند بیرون بیایم. کیف متعلق به خانواده‌ای گرگانی بود که از مسیر بادرود عبور می‌کردند و یکی از سرنشینان خودرو بر اثر بی‌احتیاطی کیف را با کیسه‌زباله به بیرون پرت کرده بود.
نظرات بینندگان