arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۲

دختر تهرانی توسط دوستش ربوده ‌شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دختری پس از ربوده‌شدن توسط پلیس تهران نجات یافت. مرد 45ساله‌ای به نام مهدی چند شب قبل به سرکلانتری چهارم پلیس تهران مراجعه و اظهار کرد: دخترم آیدا هنوز از کلاس زبانش به خانه بازنگشته و احتمال می‌دهم فردی آن را ربوده باشد.

ماموران اطلاعات سرکلانتری، سریعا اقدامات گسترده خود را آغاز کردند و با مراجعه به کلاس زبان این دختر و پرس‌وجو از دوستانش، دریافتند آیدا با پسر 25ساله‌ای به نام امیر دوست است و آخرین‌بار با او دیده شده است.

با بررسی سوابق امیر مشخص شد این متهم معروف به امیرماک دارای چندین فقره سابقه کیفری و یکی از اراذل و اوباش بنام منطقه نارمک است. با جمع‌آوری اطلاعات، ماموران آدرس مخفیگاه این متهم را به دست آوردند و با اکیپ کامل عملیاتی به مخفیگاه متهم اعزام شدند. درنهایت ماموران وارد منزل شدند و با دستگیری امیر ماک، دختر جوان را از دستان این متهم نجات دادند.

 سرهنگ علی احمد نادری سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت؛ گفت: آیدا پس از رهایی از دستان امیر ماک به ماموران درخصوص علت واقعه بیان کرد در حال بازگشت به خانه از کلاس زبان بود که امیر با او تماس گرفت و گفت که قصد دارد خودش او را تا خانه ببرد، دختر جوان نیز به او اعتماد کرد اما امیر وی را به زور به منزل مجردی‌اش کشاند و قصد آزار او را داشت که ماموران سر رسیدند.
نظرات بینندگان