arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۹ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۲

متهم، زنان داخل آسانسور را طعمه سرقت قرار مي‌داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پسر 25 ساله‌يي كه در آسانسور مجتمع‌هاي مسكوني گردنبند زنان را سرقت مي‌كرد، در آخرين سرقت خود از طريق داد و فرياد‌هاي زن جوان و وجود دوربين‌هاي مداربسته ساختمان به دام افتاد.

به گزارش مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي، 28 بهمن سال گذشته از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 وقوع يك فقره زورگيري و سرقت گردنبند به كلانتري 109 بهارستان اعلام شد.

با حضور ماموران در محل و انجام بررسي‌هاي اوليه مشخص شد كه جواني حدود 25 ساله اقدام به سرقت گردنبند زن جوان در داخل آسانسور يك مجتمع مسكوني واقع در خيابان سرهنگ سخايي كرده است. با تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع «زورگيري» و به دستور داديار شعبه پنجم دادسراي امور جنايي تهران، پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

شاكي پرونده پس از حضور در پايگاه هفتم، در اظهاراتش به كارآگاهان گفت: ساعت 22 به منزل بازگشتم. هنگام زدن دكمه آسانسور، يك پسر حدودا 25 ساله با لباس قرمز و قد متوسط اقدام به باز كردن در آسانسور كرد.

ابتدا قصد داشتم تا از داخل آسانسور خارج شوم اما زماني كه اين جوان مدعي شد در طبقه سوم پياده مي‌شود، اطمينان پيدا كردم كه از اهالي مجتمع است و به همين علت داخل آسانسور ماندم اما به محض حركت آسانسور، ناگهان اين جوان به سمت من حمله‌ور شد و با ضرب و شتم اقدام به پاره كردن گردنبند از گردنم كرد و پس از سرقت، به سرعت در طبقه پاركينگ از آسانسور خارج و متواري شد.

همزمان با آغاز رسيدگي به پرونده و در حالي كه اقدامات و تحقيقات پليسي براي شناسايي متهم در دستور كار كارآگاهان پايگاه هفتم قرار داشت، پرونده مشابه ديگري نيز در اختيار پايگاه هفتم قرار گرفت كه در آن جواني قصد سرقت طلا و جواهرات از يك زن جوان را داشته اما موفق به سرقت نشده بود. در زمان انجام تحقيقات از محل ارتكاب سرقت در خيابان حافظ، كارآگاهان متوجه شدند كه پاركينگ مجتمع مجهز به دوربين‌هاي مداربسته است. با بررسي تصاوير به دست آمده از دوربين‌ها موفق به شناسايي تصوير سارق شدند. متهم كه آرمان نام دارد وحدودا 25 ساله است در بازداشت به سر برده و تحقيق از او در جريان است.
نظرات بینندگان