arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۰ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۲

جنايتکاري که جسد قرباني اش را دو ماه در فريزر خانه اش نگه داشت به قصاص محکوم شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مردي که براي تصاحب اموال خاله پدرش او را به قتل رسانده و جسدش را دو ماه در فريزر خانه اش نگه داشته بود با حکم قضات دادگاه کيفري استان تهران به قصاص محکوم شد.

به گزارش خراسان، روز 22 تير سال گذشته مرد 31 ساله اي به نام رامين نزد ماموران پليس آگاهي تهران رفت و از ناپديد شدن خاله پدرش به نام تاجي خبر داد. او گفت: خاله پدرم زني تنهاست.

او که بازنشسته آموزش و پرورش بود به تنهايي در خانه اي واقع در زعفرانيه زندگي مي کرد. تاجي 83 ساله است و هيچ فرزندي ندارد و من کارهايش را انجام مي دهم.به دنبال اظهارات اين مرد ماموران به خانه زن سالخورده رفتند اما او در خانه اش نبود .

چند روز بعد کارآگاهان به اطلاعاتي دست يافتند که نشان مي داد مدتي قبل خانه زن ثروتمند به دو نفر فروخته شده است. دو خريدار در توضيح اين ماجرا گفتند خانه را از يک مرد خريده اند. با به دست آمدن اين سرنخ افسران آگاهي 5 مظنون را در اين خصوص بازداشت کردند.

دستگير شدگان يک به يک پشت ميز بازجويي نشانده شدند اما هر کدام با ارائه مدارکي بي گناهي خويش را ثابت کردند. دو ماه بعد همسر رامين نزد پليس رفت و گفت: از دو ماه قبل شوهرم يک فريزر خريد و در انباري خانه مان گذاشت. اما وقتي سراغ فريزر رفتم و درش را باز کردم جنازه تاجي را در آن ديدم. به همين دليل رامين دستگير شد و در جريان بازجويي ها اتهامش را پذيرفت و گفت: از مدتي قبل تصميم گرفتم خانه تاجي را بفروشم. با خودم گفتم او زن سالخورده اي است و هيچ وقت متوجه اين کار نمي شود. به همين دليل سند خانه اش را برداشتم اما چند روز بعد که سراغ او رفتم متوجه شدم دستم برايش رو شده است. او با من درگير شد و من هم با يک قابلمه به سرش کوبيدم و او روي زمين افتاد. وقتي بالاي سرش رفتم ديگر نفس نمي کشيد.

در جلسه رسيدگي به اتهامات رامين که صبح ديروز در شعبه 71 به رياست قاضي نورا... عزيز محمدي برگزار شد نماينده دادستان به شرح کيفرخواست پرداخت و خواستار مجازات رامين شد.

همچنين وکيل اولياي دم نيز خواستار قصاص متهم شد.

در ادامه رامين گفت: من تاجي را نکشته ام و هرچه در بازجويي ها گفته ام تحت فشار بوده است. من قبول دارم که خانه تاجي را بدون اجازه اش فروختم اما او را نکشتم.

 او ادامه داد: آن روز وقتي به خانه تاجي رفتم تا به او سر بزنم ديدم بي حال روي زمين افتاده است. نبض اش نمي زد و مرده بود. فکر مي کردم مرگ او برايم دردسر ساز مي شود. به همين دليل جسدش را داخل فريزر گذاشتم.به دنبال اظهارات اين مرد قضات دادگاه وارد شور شدند و به اتفاق آرا رامين را گناهکار تشخيص دادند و به قصاص محکوم کردند.
نظرات بینندگان