arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۱ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۲

سفر قریب‌الوقوع هاشمی به ایلام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، مردم ایلام را مانند کوه مقاوم و صبور توصیف کرد و از سفر قریب‌الوقوع خود به این استان برای بررسی وضعیت پیشرفت آن در سال‌های اخیر خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری فارس، جمعی از نخبگان حوزوی و دانشگاهی و نمایندگان استان ایلام در ادوار مختلف مجلس با اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار با بیان خاطراتی از حضور مردان و زنان ایلامی در ایام دفاع مقدس گفت: وقتی خانواده‌های ایلامی را می‌دیدیم که مانند کوه‌ مقاوم و صبور هستند و زیر چادرها و در دره‌های زندگی می‌کنند، روحیه می‌گرفتیم.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به برنامه‌های دولت سازندگی برای ایلام و در پاسخ به دعوت حاضران برای سفر به این استان گفت: هم برای تجدید دیدار و هم بررسی مجدد اوضاع استان و مقایسه پیشرفت‌ها در طول این سال‌ها، در اولین فرصت به ایلام خواهم آمد.

در آغاز این دیدار، حجج اسلام طاهری خرم‌آبادی و اشرفی و آقایان عادل ‌آذر، محمدیان، حائری، یاری، قنبری، کریمی و رستم‌زاد گزارشی از اوضاع فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و اجتماعی استان ارائه کردند و خواستار استفاده از نخبگان استان در بدنه دولت یازدهم شدند.
نظرات بینندگان