arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۲

عسگر‌اولادي: موسوي و كروبي را برادر خود خطاب كردم، تاثيرش را در انتخابات ديديد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حبيب‌الله عسگر‌اولادي چهره متنفذ اصولگرايان شنبه‌شب در مراسم افطاري حزب موتلفه باز هم ميرحسين موسوي و كروبي را برادران خود خطاب كرد و طي اظهاراتي كه در جمع خانواده‌هاي شهداي حزب موتلفه داشت از موسوي و كروبي استدعا كرد تا براي تقويت يكپارچگي نظام، عذرخواهي كنند.

وي افزود: من تكرار مي‌كنم برادرانم مهندس موسوي و حجت‌الاسلام كروبي و همه كساني كه از اين افراد تبعيت مي‌كنند، از امت و نظام عذرخواهي كنند؛ چرا كه عذرخواهي نكردن اين افراد سبب مي‌شود كه به بيداري اسلامي امروز جهان كه از ايران الگو گرفته است خدشه وارد شود. من به اين افراد مي‌گويم كه يكپارچگي امت نه تنها نظام را تقويت مي‌كند، بلكه اسلام را نيز تقويت مي‌بخشد.

عسگراولادي در حاشيه اين مراسم در پاسخ به اين سوال خبرنگار «اعتماد» كه آيا اظهارات جنابعالي درباره مهندس موسوي و كروبي در فضاي سياسي تاثيرگذار بوده است، گفت: تاثير اينكه من موسوي و كروبي را برادر خود خطاب مي‌كنم را در انتخابات رياست‌جمهوري ديديد.

دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري در پاسخ به اين پرسش «اعتماد» هم كه از او ‌پرسيد تلاش شما براي پايان حصر موسوي و كروبي آيا ماموريت ويژه‌يي است كه به شما سپرده شده، چنين گفت: من موهايم را در آسياب سفيد نكرده‌ام و تنها به تكليف شرعي خود عمل مي‌كنم.

عسگراولادي همچنين در پاسخ به اين سوال خبرنگار «اعتماد» كه از او پرسيد آيا جنابعالي براي اين اظهارات خود با مقامات عاليرتبه نظام هماهنگي داشته‌ايد يا خير، اظهار داشت: من به تكليف خود عمل مي‌كنم و همچنان منتظر آن هستم تا اگر رهبري امت نظر ديگري دارند از مواضعم دست بردارم. عسگراولادي همچنين با اشاره به تلاش‌هايي كه براي احياي حزب مشاركت انجام مي‌گيرد، تصريح كرد: اين مساله بايد همانطور كه دادستان و سخنگوي قوه قضاييه اظهار كرده است از راه قانوني برطرف شود.

نظرات بینندگان