arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۲ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۲

نگاه کفاشیان به وزارت دادگستری!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در شرایطی که اغلب مخاطبان فوتبال تصور می‌کنند مهم‌ترین وزارتخانه دولت جدید برای کفاشیان وزارت ورزش است و آینده او در گرو نوع ارتباط با وزیر بعدی (احتمالا سلطانی‌فر) خواهد بود، به نظر می‌رسد کفاشیان به یک وزارتخانه دیگر هم نگاهی خاص داشته باشد؛ وزارت دادگستری، جایی که مصطفی پورمحمدی به عنوان وزیر جدید معرفی شده است!

به گزارش ایسنا، قانون‌آنلاین با این مقدمه نوشت: پورمحمدی که رئیس سازمان بازرسی کل کشور است، در یک سال گذشته سختگیری‌های قانونی زیادی را در مسیر ادامه فعالیت کفاشیان به عنوان یک مدیر بازنشسته در نظر گرفته و حالا با بازگشت او به جمع وزرا هیچ بعید نیست آفتاب اقبال رئیس خنده‌روی فوتبال هم غروب کند.

آخرین اظهار نظر پورمحمدی در مورد کفاشیان که به خردادماه امسال برمی‌گردد شاید گویای خیلی از مسائل باشد: «قبل از انتخاب کفاشیان کلی فریاد زدیم که او حق ندارد رئیس فدراسیون فوتبال شود اما با زور رسانه و جوسازی‌ها، ایشان را به فدراسیون فوتبال تحمیل کردند. آقای کفاشیان با فشار از دولت مجوز اشتغال گرفت. حالا هم که مهلتش تمام شده باید بتواند مجوزش را تمدید کند. اگر دولت به ایشان مجوز جدید داد می‌تواند به فعالیتش ادامه دهد، اگر هم نداد نمی‌تواند فعالیت کند.»

نظرات بینندگان