arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۳ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۲

وحشت در ديترويت/سومين جسد زن سوزانده شده پيدا شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
واحد مرکزي خبر: روزنامه نيويورک ديلي نيوز نوشت ، سومين جسد زن سوزانده شده در ديترويت پيدا شد.

اين روزنامه چاپ آمريکا در پايگاه اينترنتي خود نوشت: پليس ديترويت براي سومين بار از بيست و ششم ژوييه تا کنون، جسد سوزانده شده يک زن را در بخش غربي اين شهر پيدا کرد.

مقامات در حال تحقيق هستند تا ببينند آيا يک مهاجم زنجيره اي مسئول به آتش کشيدن اين زنان اهل ميشيگان و رها کردن آنها است يا نه.

آخرين جسد در يک آپارتمان پس از آنکه آتش نشانان شنبه صبح آتش سوزي در آن را خاموش کردند پيدا شد.

جک وايلي رئيس اداره آتش نشاني به شبکه دبليو دبليو جِي تي وي وابسته به شبکه سي بي اس گفت: «فکر مي کنم يک زن جوان باشد. مطمئن نيستم. تنها چيزي که ديدم يک پا بود و به نظر مي رسد پاي يک زن باشد تا پاي يک مرد. بنابراين، هنوز مطمئن نيستم».

اما يکي از همسايگان اين قرباني به نام فليسيا مي داند که اين جسد متعلق به زني است که بچه هايش با بچه هاي وي در مجتمع آپارتماني مشترکشان بازي مي کردند.

وي به اين شبکه محلي گفت: «ما اين زن را مي شناختيم. نه به طور شخصي، اما بچه هايمان با بچه هايش بازي مي کردند. واقعا غم انگيز است».

فليسيا افزود: «من براي جان خود و جان همه مي ترسم. واقعا غم انگيز است. نمي دانم چه اتفاقي مي افتد. به نظر مي رسد مردم ديگر براي جان ديگران ارزش قائل نيستند».

اکنون پليس در حال تحقيق است تا ببيند آيا اين مرگ با مرگهاي ديگر در ارتباط است يا نه.

پليس در بيست و ششم ژوييه يک زن سي و هفت ساله را که مورد حمله قرار گرفته و سوزانده شده بود پيدا کرد. وضع وي وخيم بود اما اکنون پايدار است.

روز بعد، يک زن جوان ديگر مورد حمله و آزار جنسي قرار گرفته بود. پليس وي را بيهوش، پيدا و فورا به بيمارستان منتقل کرد. وضع وي در آن زمان وخيم بود اما اکنون نامعلوم است.

نظرات بینندگان