arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۲

تصاویر احمدی‌نژاد در روز تحلیف روحانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 محمود احمدی‌نژاد بعد از مراسم تنفید و تحویل رسمی نهاد ریاست‌جمهوری به حسن روحانی، به‌همراه اسفندیار رحیم مشایی به ساختمان لادن رفته است. پیش از انتخاب ساختمان لادن، احمدی‌نژاد که قرار بود رییس‌جمهور سابق شود تلاش‌هایی جهت در اختیارگرفتن دفتری در پاستور از سوی دولت دهم انجام شد.

احمدی‌نژاد به‌دنبال تاسیس تشکیلاتی جدید در ساختار نهاد ریاست‌جمهوری با عنوان «دفتر رییس‌جمهور سابق» بود و انگار دولت احمدی‌نژاد علاقه داشت پایانش هم خالی از حاشیه نباشد، تا آخر سر احمدی‌نژاد خودش در واکنش به همین موضوع به خبرنگاران گفت «در حال اسباب‌کشی به نارمک است.» حالا او در ساختمان لادن در جردن مستقر شده، دفتر ساختمان لادن پیش از این در اختیار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بوده و در سال‌های اخیر به کنترل نهاد ریاست‌جمهوری درآمد و بعد از بازسازی، در اختیار علی سعیدلو معاون امور بین‌الملل احمدی‌نژاد قرار گرفته بود. این دفتر پس از نقل مکان سعیدلو در اختیار بقایی قرار گرفت و اکنون دفتر «رییس‌جمهور سابق» نامیده می‌شود.

حضور احمدی‌نژاد به‌همراه اسفندیار رحیم مشایی در ساختمان لادن در حالی است که احمدی‌نژاد پس از تنفیذ گفته بود صبح یکشنبه به دانشگاه ایرانیان خواهد رفت.
رئیس جمهور سابق در اولین روز کاریش پس از پایان دوره ۸ ساله ریاست جمهوری با برخی مقامات کشورهای خارجی دیدار کرد.

احمدی‌نژاد در روز تحلیف روحانی,تصاویراحمدی‌نژاد در روز تحلیف روحانی

 

احمدی‌نژاد در روز تحلیف روحانی,تصاویراحمدی‌نژاد در روز تحلیف روحانی

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب


اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 


نظرات بینندگان