arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۴ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۲

سردار نقدی: جنایت ذات رژیم آمریکاست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی با اشاره به این‌که آمریکا هر روز در حال تکرار جنایت هیروشیماست اظهار کرد: تنها در دو هفته اخیر نزدیک به 1500 نفر از مردم عراق توسط دست نشاندگان آمریکا شهید و هزاران نفر از مردمِ بی گناه مجروح شده‌اند.

نقدی بمب گذاری‌های زنجیره‌ای و موج ترورها در عراق توسط ایادی آمریکا را یادآور شد و تصریح کرد: از روزی که ملت عراق جریان فشار خود را برای خروج ارتش متجاوز آمریکا از خاک خود آغاز کرد، آمریکا هم بمب گذاری‌های زنجیره‌ای و موج ترورها را توسط ایادی خود در عراق به راه انداخت تا ضمن ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و کم کردن ضریب وحدت ملی، از شکل گیری نیروی منسجم ملی در مقابل دخالت‌های آمریکا بکاهد و از سوی دیگر به مردم عراق اینطور القاء کند که بدون حضور آمریکا، عراق روی خوش امنیت را به خود نخواهد دید.

وی به برگزاری مراسم یادبود جانباختگان جنایت اتمی آمریکا در هیروشیما و ناکازاکی در نقاط مختلف دنیا اشاره کرد و اظهار داشت: حدود هفتاد سال است که در چنین مراسم هایی مرتباً از آمریکا خواسته می‌شود به خاطر این جنایت بزرگ ضدبشری عذرخواهی کند، ولی آمریکا از عذرخواهی سر باز می‌زند؛ چراکه ماهیت آمریکا همان ماهیت جنایتکارانه‌ای است که در هیروشیما بروز یافت.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: چه کسی می‌داند قربانیان کشتار سرخپوستان و سیاهان آمریکا کمتر از هیروشیما بوده است؟ یا تجاوز به ویتنام چند برابر هیروشیما قربانی نگرفته است؟ بدون شک تجاوز آمریکا به عراق تاکنون چند برابر حادثه هیروشیما قربانی داشته است.

وی در پایان با یادآوری حمله ناجوانمردانه ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران بیان کرد: جنایات آمریکا هر روز بیشتر می شود و کشتار روزانه مردمِ بی گناه و زن و کودک پاکستانی و افغانی در ساعات نیمه شب در حال خواب توسط هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا این واقعیت را اثبات می‌کند که جنایت و وحشی‌گری در ذات و سرشت رژیم آمریکاست و تا از بین نرود دنیا روی آرامش را نخواهد دید.
نظرات بینندگان