arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۹ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۲

تمجید آیت الله موسوی اردبیلی از روحانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی در دیدار جمعی از اعضای بنیاد امید ایرانیان در استان خراسان رضوی با قدردانی از اقدام اخلاقی عارف در زمان انتخابات ،گفت: راه اندازی شعبه بنیاد امید ایرانیان در استان خراسان رضوی کار خوبی است ولی سخت و دشوار است ولی از آن جا که اهداف عالیه‌ای را تعقیب می‌کنید این دشواری‌ها را به راحتی پشت سر خواهید گذاشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری امید، وی با توصیه به استفاده از از افراد نخبه و تحصیل کرده در بنیاد امید ایرانیان، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اساسی جامعه فعلی ایران، فقدان تفکر و نگرش حزبی در بین مسئولان و بخش‌هایی از نخبگان و روشنفکران است.

آیت الله موسوی اردبیلی همچنین با اشاره به پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، وی را فردی کاردان و با تجربه دانست و گفت: شرایط اجتماعی و سیاسی در ایران بسیار متغیر است و ما نیاز به ثبات داریم. سیاست تنش زدایی مفید، خوب و لازم است ولی بروز تنش در روابط خارجی، عللی دارد که لازم است آن عوامل و ریشه‌ها شناسائی و از میان برداشته شود و نشان داده شود اراده و عزمی واقعی برای حل و فصل مسائل و مشکلات اصلی مردم، از جمله مسائل اقتصادی و تحریم‌ها وجود دارد، که بدون دست کشیدن از اصول و با تدبیر لازم مشکلات حل و فصل شود.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر می‌خواهیم تغییرات حاصل شود باید در عمل به تحقق وعده‌ها صادق و راستگو باشیم ،تصریح کرد: ان‌شاءالله مطالبات مردم در مباحث سیاسی و امنیتی و رفع تنگناها و تضییقات حاصل شده به طور جدی حل و فصل شود چرا که تا این مطالبات مورد توجه قرار نگیرد و به ثمر نرسد، مردم قانع نخواهند شد.

نظرات بینندگان