arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۱ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۲

مشاور رئیس جمهور: سخنگوی دولت به زودی معرفی خواهد شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشاور رئیس جمهور با بیان اینکه بر اساس سخنان دکتر روحانی در نشست خبری تکلیف معاونان رئیس جمهور به زودی مشخص خواهد شد گفت: دولت در صدد است در راستای تعامل بیشتر با رسانه ها سخنگویی انتخاب و معرفی کند.

به گزارش مهر، محمدرضا صادق در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست روزنامه ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که دولت چه برنامه ای برای ارتباط با رسانه ها در راستای پیشبرد اهدافش دارد اظهار  کرد: دولت یازدهم در صدد فراهم کردن شرایطی است که رسانه ها به تولید و انتشار اخبار صحیح در آن فضا بپردازند و در موضوع اطلاع رسانی موفق عمل کنند.

وی در خصوص انجام تغییرات مدیریت موسسه مطبوعاتی ایران افزود: به هر حال این موسسه یکی از مجموعه های مهم در موضوع اطلاع رسانی است و با توجه به گستردگی زیر مجموعه هایش و سابقه مطبوعاتی 20 ساله و موفق نقش تاثیرگذاری در  فضای اطلاع رسانی کشور دارد.

مشاور رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد که تغییرات ایجاد شده در مدیریت روزنامه ایران در راستای تحقق گفتمان اعتدال که توسط جناب آقای دکتر روحانی مطرح شده و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است باشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه با توجه به تاکید رئیس جمهور در نشست خبری روز گذشته مبنی بر معرفی برخی معاونتها تا هفته آینده، آیا تکلیف معاونتهای رئیس جمهور همزمان با تعیین تکلیف وزرا مشخص خواهد شد یا خیر گفت: رئیس جمهور هم اکنون در حال بررسی دقیق برای انتخاب همکارانشان هستند و همانطور خودشان هم دیروز در نشست با خبرنگاران اشاره کردند انشاءالله بزودی همکارانشان را انتخاب و معرفی خواهند کرد.

وی اضافه کرد: جا دارد از همه رسانه ها تشکر کنم و از آنها خواهش می کنم هر گونه خبر در خصوص انتصابات حوزه ریاست جمهوری را صرفا از طریق دفتر رئیس جمهور دریافت کنند تا اشخاصی از طریق گمانه زنی مطرح نشوند .

صادق در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به اهمیتی که دولت تدبیر و امید بر تعامل با رسانه ها قائل است آیا قرار نیست که سخنگوی از سوی دولت برای تعامل بر ارتباط با رسانه ها معرفی شود گفت: انشاءالله. چنین تدابیری را دکتر روحانی در دست اجرا دارد و فرد مورد نظر برای این موضوع انتخاب و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی پیش بینی اش را از تعامل مجلس با دولت در دادن رای اعتماد به کابینه پیشنهادی این گونه بیان کرد: امیدواریم این تعاملی که تاکنون به خوبی برقرار شده است در معرفی وزرا هم شاهد آن باشیم. در راستایی رایی که ملت بزرگوار به رئیس جمهور دادند انشاءالله مجلس محترم هم شرایط را برای آغاز به کار دولت هموار خواهد کرد تا زودتر دولت یازدهم مستقر و کار را پیش ببرد.

مشاور رئیس جمهور افزود: خیلی خوش بین هستیم و با توجه به اهتمامی که مجلس محترم به شکل گیری هر چه زودتر دولت و دنبال شدن کارها دارد امیدواریم که دولت یازدهم هر چه زودتر شکل بگیرد چون آقای دکتر روحانی برای اولین بار در تاریخ کشور و در روز تحلیف کابینه را برای آغاز به کار هر چه زودتر دولت به مجلس ارائه کرد.
نظرات بینندگان