arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۹ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۲

كلاهبرداري در امداد خودروها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ايسنا | در شرايطي كه مقامات مسوول بارها خواستار برخورد با امداد خودروهاي جعلي و متفرقه شده‌اند حجم كلاهبرداري‌ها در اين حوزه به مرز هشدار رسيده است. حجم كلاهبرداري‌ها در حوزه امداد خودروها به حدي افزايش يافته كه به نظر مي‌رسد از فرط تكرار، به موضوع عادي و پذيرفته شده تبديل شده است.

در جديدترين رويداد در اين زمينه اپراتورهاي يكي از شركت‌هاي امداد خودروي متفرقه، با شهروندان تماس گرفته و پيشنهاد فروش كارت طلايي امداد يك ساله به قيمت 89 هزار تومان را ارائه مي‌كنند.

يكي از شهروندان در اين زمينه مي‌گويد: اپراتور يكي از شركت‌هاي امدادي با من تماس گرفته و اعلام كرد قيمت آزاد كارت اشتراك امداد طلايي 420 هزار تومان است اما با توجه به آنكه شما جزو مشتركان برگزيده هستيد، با قيمت دولتي 89 هزار تومان مي‌توانيد مشترك شويد.

وي با بيان اينكه اپراتور مربوطه براي تهييج من به خريد اعلام كرد كه اگر تا قبل از ساعت 16 همان روز مشخصات كامل خودروي خود را اعلام نكنيد سهميه شما واگذار خواهد شد، خاطرنشان مي‌كند: اين اپراتور اعلام كرد كه كارت امداد طلايي آنها تمام خودروهاي داخلي و وارداتي را پوشش مي‌دهد اين در حالي است كه اين شركت چگونه مي‌تواند با هزينه 89 هزار تومان خدمات امداد يك ساله خودروي 300 ميليون توماني من را پوشش دهد!؟

در اين زمينه عباسعلي غياثي، دبير انجمن صنفي خدمات پس از فروش خودرو با رد صلاحيت امداد خودروهاي متفرقه مي‌گويد: ما اين شركت‌ها را به رسميت نشناخته و تاييد نمي‌كنيم. امكان ندارد يك شركت بتواند با دريافت هزينه 89 هزار تومان به خودروهاي داخلي و وارداتي خدمات امدادي مناسبي ارائه دهد، اگر اين شركت‌ها مورد تاييد بودند به انجمن مراجعه كرده و با احراز شرايط مورد تاييد قرار مي‌گرفتند.

غياثي ادامه مي‌دهد: مشكل اين است كه هيچگونه نظارتي روي شركت‌هاي امداد خودروي متفرقه وجود ندارد و شهروندان در صورت هرگونه شكايت از آنها نمي‌دانند به كدام مرجع بايد شكايت كنند.
نظرات بینندگان