arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۰ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۲

دستگیری 10عضو باند سرقت مسلحانه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 10عضو باند سرقت مسلحانه در جریان تحقیقات تخصصی پلیس دستگیر شدند.

سردار گودرزی-فرمانده انتظامی استان البرز- گفت: اعضای این باند طعمه‌های خود را در استان‌های مختلف کشور شناسایی و با استفاده از دو قبضه سلاح گرم و تهدید و ارعاب اقدام به سرقت وجوه نقد و اموال قیمتی آنها می‌کردند. وی گفت: اوایل تیرماه در پی دریافت چندین گزارش مبنی بر اینکه اعضای یک باند با استفاده از سلاح گرم اقدام به سرقت از شرکت‌های تولیدی و کارخانجات می‌کنند، شناسایی و دستگیری اعضای این باند در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی ساوجبلاغ قرار گرفت.

گودرزی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله چندین اکیپ از ماموران کار شناسایی و دستگیری اعضای این باند را آغاز کردند. از آنجا که سارقان بسیار حرفه‌ای عمل می‌کردند و پس از سرقت‌های خود هیچ‌گونه سرنخ و ردپایی به‌جا نمی‌گذاشتند شناسایی آنها در مراحل اولیه مشکل بود اما در نهایت ماموران پس از چندین روز تلاش مستمر و شبانه‌روزی موفق شدند یکی از گروه‌های زیرمجموعه این باند را که درصدد طرح‌ریزی نقشه سرقت از کارخانه‌ای بودند شناسایی و متهمان را طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی ادامه داد: ماموران پس از بازجویی از متهمان موفق شدند مخفیگاه یکی دیگر از گروه‌های زیرمجموعه این باند بزرگ را شناسایی و با محاصره مخفیگاه آنها طی عملیات ضربتی هر چهار عضو باند را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها انواع اقلام سرقتی را که عمدتا لوازم صوتی و تصویری و تولیدات شرکت‌ها و کارخانجات بود کشف کنند. سردار گودرزی، فرمانده انتظامی اظهار کرد: سرکردگان اصلی این باند مسلح در بازجویی‌های خود به بیش از 40فقره سرقت به عنف از اماکن شخصی، شرکت‌های تولیدی و کارخانجات در استان‌های قزوین، البرز و تهران اعتراف کردند.
نظرات بینندگان