arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۱ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۲

12 کشته و 14 مجروح در حوادث رانندگی روز گذشته

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از کشته شدن 12 نفر و مجروح شدن 14 نفر دیگر در حوادث رانندگی روز گذشته در جاده‌های کشور خبرداد.

سرهنگ رضا سلبی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در ساعت 17:45 روز چهارشنبه 16 مرداد ماه بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو 405 با یک دستگاه وانت پیکان در کیلومتر 40 جاده ایرانشهر به خاش دو نفر کشته و دو نفر دیگر مجروح شدند.

وی افزود: کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده پژو 405 اعلام کردند.

سلبی ادامه داد: همچنین در ساعت 17:30 روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه سواری زانتیا با یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر 110 جاده فرعی هرمود 2 نفر کشته و 2 نفر دیگر مجروج شدند که کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را تجاوز به چپ از سوی راننده سواری زانتیا اعلام کردند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به حادثه رانندگی در جاده روانسر استان کرمانشاه گفت: در ساعت 13:30 روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه سواری پیکان در کیلومتر 52 جاده روانسر - پاوه 8 نفر مجروح شدند و کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را تجاوز به چپ از سوی راننده وانت نیسان اعلام کردند.

وی افزود: همچنین در ساعت 14:40 روز چهارشنبه 16 مرداد ماه بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی ولوو و یک دستگاه کامیون رنو در کیلومتر 10 محور رامهرمز به رامشیر دو نفر کشته شدند.

سلبی در تشریح علت این حادثه گفت: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده تریلی ولوو اعلام کردند.

وی ادامه داد: همچنین در ساعت 5 صبح روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه تریلی ولوو در کیلومتر 110 محور کهورستان در استان هرمزگان دو نفر کشته شدند.

رئیس افزود: کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را انحراف به چپ از سوی راننده وانت نیسان اعلام کردند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک ناجا تصریح کرد: در ساعت 3 صبح روز گذشته نیز بر اثر تصادف یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه تریلی بنز در کیلومتر 42 محور بوئین‌زهرا در استان قزوین 4 نفر کشته و 2 نفر دیگر مجروح شدند.

وی در پایان گفت: کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را انحراف به چپ از سوی راننده تریلی بنز اعلام کردند.

نظرات بینندگان