arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۳ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۲

علم الهدی: اعتدال به معنای عدول از اصول نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امام جمعه مشهد گفت: بزرگترین نماد ضد اعتدال بی حجابی و بی عفتی است و باید با این بزرگترین ضد اعتدال و مظهر بی دینی مقابله شود.

به گزارش مهر، احمد علم الهدی، صبح جمعه در مراسم برپایی نماز عیدفطر در جوار حرم رضوی، با تاکید بر اینکه در رفع تمام مسائل ضد اسلامی مسئله بی حجابی و بی عفتی است، اظهار کرد: بزرگترین نماد ضد اعتدالی بی حجابی و بی عفتی است و باید با این بزرگترین ضد اعتدال و مظهر بی دینی مقابله شود.

وی سپس با بیان اینکه عید فطر نقطه کمال عبودیت و بندگی در درگاه خدا و غفران و آمرزش الهی است، افزود: عید فطر عیدی است که نظام اسلامی در پرتو سرآغاز و شروع حرکت یک عده کارگزار تازه نفس، زندگی سیاسی و مدیریتی خود را آغاز می کند، دولتی که بوسیله شما مردم رئیس جمهورش منتخب شد و انشالله نمایندگان شما هم به وزرای لایقی رای اعتماد می دهند.

دولت شرعی و قانونی

وی با اعلام این مطلب که پنجاه و هفت دهم درصد مردم به رئیس جمهور منتخب رای دادند، افزود: این رئیس جمهور به عنوان رئیس کارگزار دولت جدید به وسیله رهبر تائید و تنفیض شده و رهبر فرمودند من با اکثریت رای مردم شما را به عنوان رئیس جمهور تنفیض می کنم و این دولت از نظر ما دولتی شرعی و قانونی است.

وی بیان کرد: این انتخابات از حماسه شما مردم بود که رئیس جمهور را انتخاب کردید و سپس مورد تائید رهبر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: این رئیس جمهور با یک واسطه  نصب شده بوسیله امام زمان است و در این راستا ما باید این تنفیض را پذیرفته و به آن پایبند باشیم چرا که امام زمان فرمودند در هر کاری باید به حجتمان رجوع کنیم.

خطیبه جمعه مشهد ادامه داد: رئیس جمهور منتخب در مراسم تنفیض فرمودند این دولت دولت اعتدال است و اعتدال به معنای عدول از اصول نیست و کسانی که در فتنه 88 حضور داشتند و در مقابل قانون طغیان کرده و در اجرای استکبار غربی قدم برداشتند در دولت جدید جایی ندارند.

کسانی که از اصول عدول کرده نباید در دولت اعتدال حضور داشته باشند

وی افزود:  کسانی که از اصول عدول کرده و در جریان فتنه 88 شرکت داشته اند نباید در دولت اعتدال حضور داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور منتخب در معنای اعتدال دولت به آیه ای از سوره بقره استشهاد کرد و بعد از وی مقام معظم رهبری این آیه را توضیح دادند، گفت: این آیه می فرماید اسلام دین اعتدال است پس هر جریانی غیر اسلامی جریانی غیر معتدل است.

علم الهدی اظهار کرد: کسانی که پای اسلام ایستادند و امر به معروف و نهی از منکر می کنند اهل افراط و تفریط نیستند بلکه عین اسلام هستند و هرچه غیر اسلام است باید از صحنه این جامعه براندازی شود.

وی یادآور شد: با همت دولت امید هر چه غیر اسلامی است باید نابود و براندازی شود و این دولت می تواند با مدیریت اسلامی و اعتدالی خود هر چه ضد اسلامی است را از بین ببرد.

وی با تاکید بر اینکه در رفع تمام مسائل ضد اسلامی مسئله بی حجابی و بی عفتی است، عنوان کرد: بزرگترین نماد ضد اعتدالی بی حجابی و بی عفتی است و باید با این بزرگترین ضد اعتدال و مظهر بی دینی مقابله شود.

خطیبه جمعه مشهد تاکید کرد: انشالله قانون عفاف و حجاب که در سال 85 تصویب شده است و تاکنون اجرا نشده بوسیله این دولت مورد اجرا قرار بگیرد و این دولت پاسخگوی مطالبات دینی در کنار مطالبات معیشتی مردم هم باشد.

نظرات بینندگان