arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۴۲۵۹
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۱ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۲

حدادی: به مسکو نخواهم رفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: به دلیل عدم در اختیار گذاشتن امکانات، در مسابقات مسکو شرکت نمی‌کنم.

به گزارش انتخاب، احسان حدادی امروز در گفتگو با فارس،  در خصوص حضور در مسابقات مسکو اظهار داشت: مسابقات جهانی روسیه از امروز در مسکو آغاز می‌شود که البته بنده در این مسابقات شرکت نمی‌کنم.
 
وی پیرامون عدم حضور خود در این رقابت‌ها افزود: مشکلات اخیر و بعد از المپیک و عدم در اختیارگزاری امکانات، سبب شد تا در این دور از مسابقات شرکت نکنم.
 
نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن با ابراز امیدواری برای تهیه امکانات و استمرار تمرینات خود تصریح کرد: در حال حاضر استعدادهای ورزشی بسیاری در کشور وجود داشته و در تاکستان نیز ورزشکاران بسیاری مانند «خورند» در رشته پرتاب وزنه فعالیت دارند.
 
حدادی با بیان اینکه ورزشکاران در صورت در اختیار داشتن مربی و امکانات قاعدتا می‌توانند مدال المپیک را کسب کنند و در حال حاضر استعدادهای خوبی از شمال تا جنوب کشور وجود دارد، بیان کرد: متأسفانه برخی از مسئولان تنها به فکر خود هستند و اگر حمایتی از سوی مسئولان صورت گیرد، شاهد شکوفایی استعدادهای ورزشی هستیم.
 
این قهرمان با بیان اینکه رشته دو و میدانی قدمت زیادی در ایران دارد، افزود: بهره‌گیری از مربی خارجی یکی از راه‌ها برای پیشرفت است که متأسفانه امر بهره‌گیری از مربی خارجی هنوز جا نیفتاده و مربی درجه دو و سه در کشور در حال استفاده هستند.
 
حدادی با بیان اینکه در صورت تخصیص امکانات قاعدتا ورزشکاران ایرانی مدال‌های رنگارنگی را در عرصه‌های بین‌المللی کسب می‌کنند، ابراز داشت: امیدواریم با آمدن وزیر جدید در رأس وزارت ورزش و با حمایت‌های دولت جدید شاهد بها دادن بیشتر به ورزش باشیم.
 
نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن با اشاره به رسیدگی‌های صورت گرفته ورزشی در دولت دهم عنوان کرد: متأسفانه برخی مدیران آن‌طور که باید به امر ورزش رسیدگی و توجه نمی‌کنند و نبود امکانات ورزشی در کشور در صدر مشکلات قرار دارد.
 
حدادی، نبود زمین پرتاب دیسک و زمینه‌های ورزشی مناسب را جزو بزرگترین به دغدغه‌های ورزشکاران این رشته ورزشی اشاره کرد و بیان داشت: رسیدگی به رشته‌های پایه مهم‌ترین درخواست از مسئولان جدید بوده و در صورت تقویت رشته‌های پایه می‌توانیم در رشته‌های دیگر مدال بگیریم.
 
وی ادامه داد: هیئت‌های ورزشی نیز با در اختیار داشتن بودجه‌ باید از ورزشکاران حمایت کرده و دست در دست هم با انگیزه قوی به دنبال نتیجه‌ای مطلوب‌تر باشند.
 
نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: در حال حاضر دو مرحله مسابقات دایمولیج در سویس، سوئد، آلمان و چند کشور اروپایی باقی مانده که در هفته آینده برگزار می‌شود.
 
وی در پایان با ابراز خرسندی از نخستین حضور خود در شهر تاکستان اظهار کرد: بنده تا به حال در این شهر حضور پیدا نکرده بودم و خوشحال هستم که به شهری دیگر از شهرهای ایران حضور پیدا کردم.

نظرات بینندگان