arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۱ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۲

حمایت رییس کمیسیون صنایع مجلس از وزارت نعمت زاده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را گزینه مناسبی برای اداره این وزارتخانه دانست.

رضا رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا نعمت‌زاده را گزینه‌ای باتجربه، مطلع و مدیری کارآمد در بخش صنعت کشور دانست.

نماینده مردم تبریز افزود: ایشان جایگاه بسیار خوبی بین مدیران دولتی و صنعتگران دارد و امیدوارم با رای اعتمادی که از مجلس به دست خواهد آورد چالش‌ها و مشکلات صنایع را برطرف کند.

وی اطلاع نمایندگان مجلس از برنامه‌های وزاری پیشنهادی رییس جمهور را شرط رای اعتماد نمایندگان به آنان دانست و افزود: رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی با وجود انتقاداتی که به برخی از وزرای پیشنهادی شده است بسته به استنادات و دفاعایت وزرای پیشنهادی است و پاسخ‌های آنان قطعا در جلب نظر مثبت نمایندگان موثر است.

رحمانی تاکید کرد: نمایندگان مجلس در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی تابع شایعات و ابهاماتی که این روزها بر علیه برخی از وزرای پیشنهادی مطرح می‌شود نیستند و قطعا اگر وزیری مشکلی نداشته باشد موفق به جلب نظر مثبت مجلس خواهد شد.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس وزرای پیشنهادی رییس جمهور را در سطح قابل قبولی دانست و تاکید کرد: مجلس به صورت کلی با تیم قدرتمندی که دکتر روحانی برای تصدی وزارتخانه‌ها پیشنهاد داده است موافق است، البته نحوه دفاع پاسخ‌های وزرای پیشنهادی در برابر سوالات نمایندگان نیر در جلب رای اعتماد از مجلس موثر است.
نظرات بینندگان