arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۱ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۲

وزیر پیشنهادی دفاع: شمخانی فرمانده من بوده و حتما به من کمک خواهد کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر پیشنهادی دفاع، تلاش برای دستیابی به سطوح بالایی از توان و قابلیت به منظور پاسخگویی به تهدیدات دشمنان را از اولویت‌های برنامه کاری خود در این وزارتخانه اعلام کرد.

حسین دهقان در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت درباره محورهای اصلی فعالیت خود برای وزارت دفاع گفت: تولید، تحقیق و تلاش برای دستیابی به سطوح بالایی از توان و قابلیت،‌ محور اصلی فعالیت برای وزارت دفاع است تا متناسب با تهدیداتی که متوجه نظام جمهوری اسلامی ایران است، واکنش نشان داده شود.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای ضریب امنیتی در کشور، درباره تغییر شرایط کاری در وزارت دفاع نسبت به دوره ای که جانشین شمخانی در این وزارتخانه بود، گفت: به میزان سنوات عمر من تغییر کرده است.

دهقان درباره اظهارات خود مبنی بر ضرورت اصلاح در وزارت دفاع، یادآور شد: این برنامه‌ها را هنگام بحث‌های تخصصی در مجلس توضیح خواهم داد.

وی بیان کرد: همه ابعاد می‌تواند مورد توجه باشد و باید به دنبال آن بود که سطح عمومی این وزارتخانه و فعالیت‌های آن ارتقا داده شود.

وزیر پیشنهادی دفاع در پاسخ به این سوال که زمانی جانشین شمخانی در وزارت دفاع بودید، آیا برای اداره این وزارتخانه از وی کمک خواهید گرفت؟ گفت: آقای شمخانی در طول 30 سال گذشته،‌ فرمانده من بوده و هنوز هم به وی ارادت دارم و حتما در حوزه اجرایی به من کمک خواهد کرد.
نظرات بینندگان