arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۱ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۲

درخواست رويانيان از بازيکنان پرسپوليس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 محمد رويانيان در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس ضمن تبريک عيد سعيد فطر گفت: از بازيکنان پرسپوليس خواسته‌ايم از اظهار نظر درباره مربيان، مديران، داوران، بازيکنان و عوامل باشگاه‌هاي خودداري کرده تا از بروز حاشيه‌ها و عدم حفظ حرمت‌ها جلوگيري شود.

وي تصريح کرد: برخي اظهارنظرها موجب مي‌شود برخي حواشي به وجود بيايد و حرمت‌ها حفظ نشود. ما در آغاز فصل وظيفه خود مي‌دانيم جلوي اين مسايل را بگيريم تا برخي مسايل و عدم حفظ حرمت‌ها باب نشود. تکرار چنين مسايلي قطعا با برخورد انضباطي باشگاه و جريمه همراه خواهد بود.

رويانيان در ادامه گفت: از همه پيشکسوتان، بزرگان و دوستداران پرسپوليس مي‌خواهم که اتحاد و همدلي در خانواده بزرگ پرسپوليس را حفظ کنند و اجازه دهند تن زخم‌خورده پرسپوليس بهبود پيدا کند. همه بزرگ هستند، از پيشکشسوتان و مديران سابق تا بازيکنان سابق پرسپوليس. افراد مهم نيستند آنچه مهم است حفظ آرامش در پرسپوليس و بازگشت به پرسپوليس به جايگاه و اقعي است. اميدوارم شرايط به گونه باشد که کادر فني، بازيکنان و ديگر اعضاي تيم در آرامش به کار خود ادامه دهند و برخي مسايل براي آنها مشکل ايجاد نکند. همه براي ما قابل احترام هستند، همه اعضاي خانوده پرسپوليس، اما درخواست مي‌کنم اتحاد و همدلي اين خانوده بزرگ حفظ شده و بر قرار باشد.

او ادامه داد: پرسپوليس سالهاست به دلايل متعدد دچار مشکلاتي بوده و به قولي زخم‌خورده است. از همه اعضاي خانواده بزرگ پرسپوليس مي‌خواهم و درخواست مي‌کنم روي زخم پرسپوليس نمک نپاشند تا عميق نشود. اتحاد، همدلي و برادري موجب التيام زخم‌هاي باشگاه و تيمي مي‌شود که پرطرفدارترين تيم آسياست و دل‌هاي زيادي به عشق آن مي‌تپد. ما اميدواريم پرسپوليس به دور از حاشيه در ليگ بازي کرده و به اين مسيري که در آن قرار دارد ادامه دهد.

رويانيان در پايان خاطر نشان کرد: درخواست خاضعانه و صميمانه از همه بزرگان و اعضاي خانواده پرسپوليس دارم اعم از بازيکن، مربي، مدير، پيشکسوت، بازيکنان سابق و هوادران. اتحاد و همدلي مي‌تواند پرسپوليس را به روزهاي خوبش بازگرداند. از همه آنها که نامشان بزرگ است و زينت بخش پرسپوليس، صميمانه مي‌خواهم به هم احترام گذاشته و هر چه بوده و هست را فراموش کنند و هواداران عزير که در اين سال‌ها به رقم بحران‌هاي مختلف و عدم نتيجه‌گيري تيم محبوبشان را تنها نگذاشتند، شاهد اوج گيري پرسپوليس باشند تا همه علي الخصوص دل هواداران شاد شود.
نظرات بینندگان