arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۲

قلعه‌نویی تسلیم خواسته‌ هواداران نشد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تشویق‌های شدید فرهاد مجیدی از سوی هواداران استقلال هم امیر قلعه‌نویی را مجاب نکرد تا این بازیکن را مقابل صبا به میدان بفرستد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و صبای قم با حاشیه‌های مختلفی همراه بود.

* فرهاد مجیدی که دقایقی قبل از بازی به زمین آمد و روی نیمکت تیمش نشست در طول نیمه دوم به دستور امیر قلعه‌نویی در حال گرم کردن بود. او بارها و بارها به شدت از سوی تماشاگران تشویق شد. هواداران استقلال خواهان حضور او در میدان بودند اما این تشویق‌ها باعث نشد تا قلعه‌نویی او را به زمین بفرستد.

* امیر قلعه‌نویی قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت صبا رفته و دسته گلی را به محمد مایلی کهن تقدیم کرد و با او عکس یادگاری انداخت.

* امیرحسین صادقی، جواد نکونام و سید مهدی رحمتی نیز با مایلی کهن خوش و بش کردند.

* فتح‌الله‌زاده نیز در حالی قبل و بعد از شروع بازی از سوی تماشاگران تشویق شد که هواداران آبی پوش بیشتر توجه‌شان به او بود و حتی بیشتر از بازیکنان او را مورد لطف‌شان قرار دادند!

* دن گاسپار، سیموئز و امید نمازی از کادر فنی تیم ملی ایران در جایگاه CIP ورزشگاه آزادی حضور داشتند و بازی را از نزدیک تماشا کردند.

* بارش باران در حالی که 30 دقیقه از نیمه اول گذشته بود در ورزشگاه آغاز اما بعد از 5 دقیقه قطع شد.

* پیش از شروع مسابقه فرهاد مجیدی، امیرحسین صادقی و سیاوش اکبرپور به سمت نیمکت تیم صبا رفته و با محمد مایلی کهن احوال‌پرسی کردند و از آن طرف رضا عنایتی، طهماسبی و بیات هم از صبا به سمت نیمکت استقلال رفته و با قلعه‌نویی خوش و بش کردند.

* امیر قلعه‌نویی پیش از شروع مسابقه برای خوش‌آمدگویی به سمت محمد مایلی کهن رفت و با او احوالپرسی کرد.

* در نیمه دوم که صبا بیش از استقلال صاحب توپ و میدان بود، عملکرد بازیکنان استقلال باعث شد تا امیر قلعه‌نویی بارها بر سر بعضی از بازیکنانش از جمله حنیف عمران‌زاده و تعدادی از جوان‌های تیم فریاد بزند. او از ابتدا تا انتهای مسابقه در کنار خط زمین حاضر بود.

بر خلاف قلعه‌نویی مایلی کهن در طول 90 دقیقه فقط بر روی نیمکت نشست و فقط در وقت‌های اضافه به کنار زمین آمد و بازیکنانش را دعوت به حمله می‌کرد. در غیاب مایلی کهن، ‌نادر فریاد شیران دستیارش کنار زمین می‌آمد.

* پس از آنکه مهدی رحمتی پنالتی تیم صبا را از رضا عنایتی گرفت از سوی تماشاگران به شدت تشویق شد.

* در لحظاتی از مسابقه امیر قلعه‌نویی به داوری بازی هم اعتراض‌های شدیدی داشت و یکی دو مرتبه به داور چهارم و ناظر مسابقه هم اعتراض کرد.

* تماشاگران استقلال رضا عنایتی از تیم صبا را پیش از شروع بازی تشویق کردند. آن‌ها همچنین هنگام تعویض عنایتی هم او را به شدت تشویق کردند.

* از مسئولان تیم صبا کشوری فر مدیرعامل باشگاه در ورزشگاه حاضر شده بود. فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال به رغم تشویق‌های عجیبی که تماشاگران در نیمه نخست در راه او نثار کردند به استادیوم نیامد.

* در اواخر نیمه دوم برخورد خطرناکی بین مهاجم صبا و رحمتی به وجود آمد که سنگربان استقلال را چند دقیقه‌ای زمین‌گیر کرد، اما خوشبختانه رحمتی آسیب جدی ندید.

* تماشاگران استقلال پس از اعلام پنالتی به سود صبا در صحنه‌های مشکوک درون محوطه جریمه، به کنایه شعار پنالتی می‌دادند.

نظرات بینندگان