arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۲

فرکی: با 9 امتیاز از خود بیخود نمی‌شویم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم فولاد خوزستان از کسب سومین پیروزی در لیگ برتر خوشحال است، اما معتقد است تیمش باید به فکر بازی‌های بعدی بوده و از سه برد پیاپی مغرور نشود.

حسین فرکی در نشست خبری پس از بازی فولاد و داماش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این برد را به هواداران و مردم خوزستان تبریک می‌گویم. این بازی چهارمین دیدار و دومین دیدار خانگی‌مان بود و برای این دیدار انگیزه زیادی داشتیم. با توجه به توصیه‌هایی که به بازیکنان کرده بودم، بازی را خوب شروع کردیم. به بازیکنان گفته بودم به برد هفته گذشته فکر نکنند.

وی ادامه داد: تیم داماش هم بازیکنان خوبی دارد ولی به هر حال تیم برتر این میدان ما بودیم. داماش یک بازی مستقیم را در دستور کار خود قرار داده بود. ما هم می‌خواستیم فضا را از آن‌ها بگیریم و دیدید که پس از آن به گل رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه کرد: در نیمه دوم هم با یک شروع خوب به گل رسیدیم اما در ادامه روی یک غفلت گل دریافت کردیم. پس از آن بازیکنانم به بازی مسلط شدند و توانستند گل سوم را هم به ثمر برسانند. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

وی افزود: در مجموع این باخت چیزی از ارزش‌های داماش کم نمی‌کند. همچنین جا دارد از داوران جوان این دیدار به دلیل عملکرد خوب‌شان تشکر ویژه‌ای کنم

فرکی در ادامه با اشاره به وضعیت نور ورزشگاه تختی اهواز بیان کرد: امیدوارم مسئولان وضعیت نور این ورزشگاه را درست کنند. این وضعیت میزبانی فولاد و استقلال به عنوان نماینده‌های استان خوزستان از تیم‌های دیگر خوب نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نباید با کسب این 9 امتیاز از خود بیخود شویم. ما هر گامی که برمی‌داریم به فکر گام‌های بعدی‌مان هستیم.

نظرات بینندگان