arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۰ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۲

بیانیه باشگاه سایپا علیه پرسپولیس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در پی ارسال نامه باشگاه پرسپولیس به شورای تامین استان البرز به منظور لغو برگزاری دیدار سایپا و پرسپولیس در ورزشگاه انقلاب كرج،‌ باشگاه سایپا در اطلاعیه‌ای خطاب به سازمان لیگ این اقدام را "دور از انتظار"، "غیرمتعارف و نا معمول" و "وهن آمیز" خواند.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه سایپا البرز با صدور اطلاعیه‌ای خطاب به سازمان لیگ ضمن ابراز تاسف از اقدام مدیران باشگاه پرسپولیس در تنظیم‌نامه به شورای تامین استان البرز، آن را اقدامی "دور از انتظار"، "غیرمتعارف و نا معمول" و "وهن آمیز" خواند و تاکید کرد سایپا از حق میزبانی خود در ورزشگاه انقلاب کرج تحت هیچ شرایطی صرف نظر نخواهد کرد.

مسئولان باشگاه سایپا در این نامه که روی خروجی سایت این باشگاه قرار گرفته است، با مهیا خواندن تمامی امکانات میزبانی برای مسابقه روز یکشنبه‌اش با پرسپولیس، همچنین به مدیران پرسپولیس توصیه کرده با بهره‌گیری از ظرفیت عظیم و ارزشمند هواداری، به فکر ارتقای توان فنی و نمایش بازی جوانمردانه در مستطیل سبز فوتبال باشند.

در این اطلاعیه بعلاوه خاطر نشان شده این پتانسیل هواداری نباید مجوزی برای اهانت مدیران این باشگاه به اهالی فهیم و بزرگوار کرج، مدیران متعهد استان و باشگاه سازنده سایپا باشد. باشگاه سایپا با انتقاد از تحریف و قلب واقعیت‌هایی که در نامه منسوب به باشگاه پرسپولیس برای شورای تامین استان ارسال شده، اظهار امیدواری کرد که مدیران پرسپولیس "صداقت و راستی" را سرلوحه اقدامات تربیتی خود قرار دهند.
نظرات بینندگان