arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۹ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۲

پیش بینی برخی از بهارستانی ها : چیت چیان با رای بسیار بالا به وزارت نیرو می رود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : خبر: جبیب آقاجری یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس در خصوص نامزد پیشنهادی روحانی برای وزارت نیرو تاکید کرد: جمع بندی در خصوص حمید چیت چیان برای وزارت نیرو مثبت است.

روبرت بیگلریان نیز یکی دیگر اعضای کمیسیون انرژی مجلس است که معتقد است:چیت چیان به دلیل داشتن تحصیلات مرتبط و تجربه فعالیت در تمام بخش های وزارت نیرو نیرویی مناسب برای تکیه بر مدیریت مردمی ترین وزارتخانه کشور است.

به گفته وی، در جلساتی که با ایشان برگزار شده در کمیسیون های مختلف مجلس مشخص شده که چیت چیان تمام مشکلات و بجران های موجود در وزارت نیرو را می شناسد و برای رفع آنها برنامه ای جدی دارد.

یک عضو دیگر کمیسیون انرژی مجلس هم حضور چیت چیان در وزارت نیرو دولت یازدهم را موثر می داند و معتقد است: حمید چیت چیان شانس بالاترین رای اعتماد مجلس در میان وزرای معرفی شده را دارد. 

چیت چیان

 محمد سعید انصاری تاکید دارد: اخلاق و منش چیت چیان و همچنین تجربه وی در وزارت نیرو از جمله نکاتی است که این احتمال را تشدید می کند.

علی مروی نیز دیگر عضو کمیسیون انرژی مجلس است که معتقد است، چیت چیان نیروی با تجربه و توانمندی است و قطعا شانس نشستن بر مسند مدیریت وزارت نیرو را خواهد داشت.

حسین امیری خامکانی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس نیز نظری مشابه دیگر اعضای این کمیسیون دارد. به گفته وی، چیت چیان پله های ترقی در وزارت نیرو را یک به یک پشت سر گذاشته و بواسطه تجربه اش نظر مثبتی در خصوص وی در مجلس وجود دارد.

علی محمد احمدی یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس است که تاکید دارد در شرایط فعلی داشتن تجربه و آشنایی با وظایف برای انتخاب وزراء از هر چیز دیگر برتر است و با توجه به داشتن تمام این اولویت ها توسط چیت چیان وی شانس زیادی برای رفتن به وزارت نیرو دارد.

غلامرضا اسداللهی دبیراول کمیسیون برنامه و بودجه هم چنین نظری دارد و تصریح می کند: با آقای چیت چیان سه تا چهار جلسه داشته ایم که در این جلسه مشخص شد ایشان نیرویی با تجربه و توانمند هستند و مهمتر آنکه از جنس خود نیرو است و می تواند به نحو احسن این وزارتخانه را مدیریت کند.


نظرات بینندگان