arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۱ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۲

نماینده مجلس: اظهارات منتسب به گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات درست نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم کرج اظهاراتی را که یکی از نمایندگان به گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات منتسب کرده بود، رد کرد.

به گزارش فارس، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج و نایب رئیس کمیسیون صنایع طی تذکری در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه مجلس) با اشاره به اظهارات یکی از نمایندگان درباره وزیر ارتباطات گفت: این نماینده می گوید در کمیسیون صنایع از آقای واعظی درخصوص برنامه‌هایشان سوال شد و ایشان گفتند من خودم را برای وزارت خارجه آماده کرده بودم، اما به من پیشنهاد وزارت ارتباطات شد.

اکبریان با رد این اظهارات افزود: در آن جلسه که در کمیسیون صنایع برگزار شد، بنده حضور داشتم. اصلا چنین سوالی از آقای واعظی نشد و ایشان هم جوابی ندادند بلکه برنامه های خوبی هم برای وزارت ارتباطات ارائه کردند.

بنا بر این گزارش، حمید رسایی نماینده تهران در سخنان خود در مخالفت با کلیت دولت یازدهم گفته بود: «آقای واعظی (وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات) که سابقه اجرایی و تجربی در حوزه سیاست خارجی دارد، تحصیلاتش در سال‌های دور نیز در رشته ارتباطات بوده است. وقتی در کمیسیون صنایع از او سوال می‌شود که آن سابقه و تحصیلات با این وزارتخانه چه ارتباطی دارد،؛ با کمال صداقت می‌گوید بنده خودم را برای وزارت خارجه آماده کرده بودم اما برخی پیشنهاد وزارت ارتباطات را به بنده دادند و گفتم اگر نپذیرم می‌گویند فلانی وزارت خارجه را می‌خواهد.»

نظرات بینندگان