arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۴ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۲

جنجال پیرامون میدان 9 دی ادامه دارد!/ پاسخ نجفی به برخی شبهات مطرح‌شده درباره وی در صحن مجلس

بنده در زمان طرح بحث، میدان را به نام آیت الله حق شناس می شناختم و این استنباط متکی بر نظر جمع بزرگی از مردم محل بود علاوه بر آن نامه مورخ 17/12/89 فرماندار تهران در این مورد که برای تغییر نام میدان آیت الله حق شناس مخالفت و تقاضای تجدید نظر کرده است، موید صحت استنباط بنده در آن زمان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در پاسخ به نامه 11 نماینده مجلس، با توزیع دست‌نوشته‌ای نسبت به برخی شبهات وارد شده درباره خود در جریان بررسی صلاحیتش پاسخ داد.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب ؛ تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله تاجگردون، اسداللهی، قوامی، هادی حسینی، نگهبان، نعمتی، سلیمی، مطهری، سبحانی فر، صلاحی و مقیمی در نامه‌ای خطاب به نجفی مطرح کردند که پس از دفاعیات جناب عالی مطالبی در صحن علنی مجلس مطرح شد که شبهاتی برای نمایندگان محترم که ضرورت دارد با اطلاع کامل رای دهند ایجاد کرده است، لطفا در موارد زیر به صراحت و شفاف اطلاع رسانی فرمایید:

1- ایراد فرمودید نام میدانی که قرار بود به 9 دی تغییر یابد قبلا به نام مرحوم آیت الله حق شناس بود و به حرمت نام ایشان مخالف تغییر نام بودید. دوستان می گویند این میدان مالکی به نام حق شناس بوده و ربطی به آیت الله حق شناس نداشته است.

2- نامه سرگشاده‌ای منتشر گردیده که نام جناب عالی به همراه تعداد دیگری در ذیل آن آمده است که در این نامه که به مراجع اعزام منتشر شده است نکاتی مطرح شده که مطابق اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی نبوده و اهانت به ساحت مقدس نظام کرده است.

تاریخ این نامه 4 مرداد سال 88 مرقوم شده است.

نجفی نیز به صورت مکتوب به این نامه پاسخ داده است که پاسخ وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به شرح ذیل است:

با تشکر از لطف شما عزیزان عرض می شود:

1- بنده در زمان طرح بحث، میدان را به نام آیت الله حق شناس می شناختم و این استنباط متکی بر نظر جمع بزرگی از مردم محل بود علاوه بر آن نامه مورخ 17/12/89 فرماندار تهران در این مورد که برای تغییر نام میدان آیت الله حق شناس مخالفت و تقاضای تجدید نظر کرده است، موید صحت استنباط بنده در آن زمان است.

2- نامه مورد اشاره را نه تنها بنده امضا نکرده ام بلکه برای اولین بار هفته گذشته در جلسه کمیسیون آن را دیدم ، این ترفند برخی سایت های هدایت شده از خارج کشور است که مطالبی بر علیه نظام تنظیم می کنند و نام عده ای از شخصیت های داخلی برای اعتبار بخشیدن به مطالب کذب خود درج می کنند.

و الله اعلام

محمدعلی نجفی

انتهای پیام

نظرات بینندگان