arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۲

حسینی/ موافق: امروز در وزارتخانه ها نیاز به لودر نداریم نیازمند لیدر هستیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده اهواز در دفاع از نعمت زاده وزیر پیشنهادی صنعت معدن تجارت گفت: امروز به وزیرانی با برنامه و توانمند نیاز داریم، ما دیگر نیاز به لودر نداریم لیدر می خواهیم.

به گزارش مهر، سید شریف حسینی نماینده اهواز در جلسه علنی روز پنجشنبه مجلس در موافقت با نعمت زاده وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت طی سخنانی اظهار داشت: به عنوان نماینده مردم خوزستان، مراتب گلایه خود را به دلیل عدم استفاده از نیروهای توانمند خوزستانی در کابینه تدبیر و امید اعلام می دارم.

وی افزود: همچنین از جناب آقای دهقان وزیر پیشنهادی دفاع در تعجبم که چگونه دیروز در نام بردن از اقوام ایرانی نام مردم عرب خوزستان را فراموش کرد؛ مردمی که 12 هزار از شهدای خوزستان را در کارنامه دارند.

حسینی گفت: امروز به عنوان مدافع و موافق جناب آقای نعمت زاده اینجا ایستاده ام به نمایندگی از ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس و همچنین اکثریت اعضای کمیسیون دفاعی داشته باشم، متعجبم  از طرف برخی دوستان مخالف صحبت هایی انجام شد که نه برای نعمت زاده که برای برخی دستگاههای نظام هم ایجاد مشکل کرده است چطور است که آقای نعمت زاده با این همه پرونده از سوی دستگاه قضایی احضار نمی شود و دستگاه امنیت او را برای وزارت تایید می کند.

وی ادامه داد: بهتر است این صحبت ها را از پشت این تریبون مقدس نداشته باشیم. جناب آقای نجابت مشاور و معاون وزیر دولت نهم و دهم تمام صحبت های مخالف آقای نعمت زاده را رد می کند ایشان در این موضوع می گوید مسائلی که نماینده مخالف آقای نعمت زاده عنوان کرده اند را قبول نداشته و این مطالب را به طور قوی تکذیب و مسئولیت آن را به عهده می گیرد.

نماینده اهواز در مجلس تصریح کرد:  چرا با مخالفت با یک شخص سفسطه می کنیم صحبت هایی که انجام می دهیم دشمن شادمان می کند اطلاعاتی که دشمن ندارد را در اینجا به دست دشمنان می دهیم، متوجه باشید مردم امید دارند که از دولت تدبیر رایحه امید به مشام برسد.

وی خاطر نشان کرد: همانا تدبیر و امید چون صبر و ظفر در کنار هم هستند، دولتمردان آقای روحانی نیز بر این باورند که گام هایشان را پس از رای اعتماد بالای مجلس در جاده فردا به امید آینده ای بهتر، ولایت مدار تر، اقتصادی شکوفاتر، فرهنگی غنی تر و سیاستی حکیمانه تر و مدیریتی عادلانه تر و توسعه ای فراگیرتر برخواهند داشت.

وی افزود: با یاری از ذات اقدسش کمر همتی محکم تر خواهند بست تا حماسه اقتصادی را محقق سازند.

وی گفت: آنچه مهم است بازگرداندن اعتماد عمومی نسبت به مسئولان اجرایی کشور است. بازگرداندن آرامش به فضای اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور که آشفتگی آن فقط به نفع سودجویانی است که از این شرایط به نفع خود بهره می برند.

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: در این میان صنعت معدن و تجارت به عنوان ستون های اصلی هر اقتصادی از جایگاه ویژه برخوردار است. دو عنصر مهم برای نیل به اهداف نیاز است اول مدیریت و دوم برنامه، هیچ مدیری بدون برنامه موفق نخواهد بود.

وی افزود: هیچ برنامه ای هم بدون داشتن یک وزیر توانمند و قوی ما را به هدفمان نمی رساند جناب مهندس نعمت زاده با کارنامه ای درخشان که در عرصه مدیریت اجرایی در حوزه های مختلف از سازمان برنامه و بودجه گرفته تا توانیر و صنایع دفاع و وزارت کار و صنایع و شرکت پتروشیمی و پخش و پالایش نشان داده که بهترین گزینه برای بازسازی ساختار آسیب دیده نظام صنعتی و تجاری کشور است. نعمت زاده از جمله چهره های شاخص انقلاب است که دکتر روحانی به عنوان شخصی او را انتخاب کرده که برند صنعت کشور ایران است.

وی افزود: توجه داشته باشید که نقد ما باید نقد برنامه ها و شاخص ها باشد.

وی در پایان گفت: امروز زمان تجربه اندوزی و آزمون و یادگیری نیست ما در حال حرکت هستیم و خطایی چه کوچک در تصمیم گیری و اجرا تاوان سنگینی را بر اعتماد مردم تحمیل می کند. امروز به وزیرانی با برنامه و توانمند نیاز داریم، ما دیگر نیاز به لودر نداریم لیدر می خواهیم.
نظرات بینندگان