arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۳ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
حزب وفاق ملي براي آينده:

اظهارات حكيمي عليه وزراي پيشنهادي سهم خواهي از دولت روحاني است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حزب وفاق ملي براي آينده در بيانيه ي ششم كه نسخه اي از آن به ايرنا ارسال شد، اعلام كرد: اين حزب يكي از احزاب اصول گراي كشور چه قبل از اعلام كانديداتوري و چه بعد از انتخاب حسن روحانيبه سمت رييس جمهوري اسلامي ايران با شعار ها و آرمان هاي خرد گرا،اخلاق مدار و شايسته سالار جناب آقاي دكتر روحاني بيعت كرده و در راستاي اهداف در سراسر كشور به طور گسترده فعاليت نموده است.

بر پايه اين بيانيه هدف نهايي اعضاي حزب وفاق ملي براي آينده،پيروزي تدبير و اميد اعتدال و عقلانيت بر سپهر سياست ايران اسلامي و تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر خلق حماسه سياسي بوده است.

در اين بيانيه آمده است:ما جمعي از مديران و مسئولين ارشد حزب وفاق ملي براي آينده و عناصر اصلي تشكيل دهنده ستاد مردمي دانشمند آگاه و توانا حسن روحانيصرفا بخاط انجام وظيفه تاريخي و خطير ديني انقلابي و ملي خود تمام تلاش و توان را به منظور پيروزي ايشان كه همان پيروزي تدبير و اميد بود به صحنه آمديم و شيريني اين پيروزي درخشان و تاريخي را در كام همه علاقمندان به نظام رهبري و ارزش هاي انقلاب اسلامي با تمام وجود درك نمودم.

در اين بيانيه آمده است كه متاسفانه با شنيدن سخنان غير منطقي و غير كارشناسي و از روي بي اطلاعي آقاي عطاءالله حكيميدر مخالفت با كابينه پيشنهادي رييس جمهور محبوب بسيار آشفته و پريشان گشتيم .

در اين بيانيه آمده است: بر خود واجب مي دانيم سخنان نسنجيده و غير مسئولانه و سراسر تهمت و افتراي حكيمي را كه كا ملا شخصي و از روي هواي نفس بوده است، محكوم و جهت حضور در خانه ملت و محكوم نمودن نامبرده اعلام حضور نماييم.
 
در پايان اين بيانيه آمده است كه :آقاي حكيمي هيچ گونه سمتي در اين حزب نداشته و ندارد و اين مطالب بيانگر ديدگاه شخصي وي مي باشد و به نظر مي رسد مشاراليه در پي سهم خواهي از دولت تدبير و اميد است.
نظرات بینندگان