arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۹ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۲

آزمون زبان MHLE پنجشنبه برگزار می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به برگزاری آزمون زبان انگلیسی MHLE در روز پنجشنبه 31 مرداد ماه، از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون در روز سه شنبه 29 مرداد خبر داد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا حسن زاده با اشاره به آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت 16 روز سه شنبه 29 مرداد، گفت: داوطلبان می توانند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه آزمون در روز پنج شنبه 31 مرداد 92 راس ساعت 9 صبح به طور همزمان در دو شهر تهران و اصفهان برگزار می‌شود، افزود: داوطلبان باید از کارت ورود به جلسه آزمون پرینت تهیه کرده و برای ورود به حوزه آزمون آن را همراه با کارت ملی یا شناسنامه خود ارائه کنند.

به گفته رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی افزود: از ورود افرادی که کارت ورود به جلسه و کارت ملی یا شناسنامه به همراه نداشته باشند به سالن برگزاری هجدهمین دوره آزمون MHLE ممانعت خواهد شد.

وی با بیان اینکه همراه با کارت ورود جلسه یک برگ راهنما در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد که مطالعه آن برای داوطلبان ضروری است.

حسن زاده اظهارکرد: کارنامه اینترنتی آزمون MHLE از ساعت 18 روز چهارشنبه ششم شهریور 92 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهارکرد: نشانی حوزه تهران برگزاری آزمون بزرگراه همت، جنب برج میلاد،‌ دانشگاه علوم پزشکی ایران،‌ دانشکده پزشکی و نشانی حوزه شهر اصفهان خیابان هزارجریب، دانشگاه علم پزشکی اصفهان، دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی است.
نظرات بینندگان