arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۴ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۲

بهره‌برداری آزمایشی پل طبقاتی صدر در مهرماه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 معاون فنی وعمرانی شهرداری تهران از پیشرفت 95 درصدی احداث پل طبقاتی صدر خبر داد و گفت: عملیات تکمیلی پل طبقاتی صدر تا پایان شهریور به اتمام رسیده و بهره برداری آزمایشی از آن در مهر ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، مازیار حسینی با بیان این مطلب اظهارکرد: هم اکنون عملیات تکمیلی این پل همچون نصب چراغ های روشنایی، دیواره‌های جاذب صوت در بخشی از مسیر، نصب قرنیزها، اجرای روکش آسفالت، نصب هندریل‌ها و نیوجرسی‌ها، تعبیه سیستم هوشمند، دوخت و دوز قطعات دهانه و درز انبساط، نصب تابلوهای ترافیکی و... به سرعت در حال انجام است.

وی افزود: با تکمیل بزرگراه طبقاتی صدر، بهسازی بزرگراه صدر موجود نیز در حال انجام است که روکش آسفالت بخشی از مسیر و بهسازی دسترسی‌های موجود از جمله این اقدامات است.

حسینی همچنین در خصوص نمای پایه‌های پل نیز گفت: فضای ما بین پایه‌های پل که پیش از این رفیوژ بوده در حال آماده سازی و نصب سنگ و موزاییک است.

بر اساس این گزارش محمدباقر قالیباف - شهردار تهران نیز در مراسم افتتاح تقاطع‌های غیرهمسطح آزادگان با محورهای احمد آباد مستوفی و بزرگراه سعیدآباد با حضور در پروژه طبقاتی صدر این پروژه را از تقاطع مدرس تا انتهای آن در تقاطع بزرگراه بابایی- امام علی(ع) مورد بازدید قرار داد و در جریان پیشرفت عملیات اجرایی پروژه قرار گرفت.
نظرات بینندگان