arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۱ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۲

درهلدینگ عمران و حمل و نقل تامین اجتماعی چه می گذرد ؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یکی از بینندگان انتخاب نوشت:

تغییرات مدیریتی در شرکتها سابقا به این شکل بوده که معمولا بعد از پایان مجامع عمومی سالیانه و بنابر ضرورت و نیاز شرکتها نسبت به جابجایی اعضای هیئت مدیره و احیانا مدیریتهای سطوح بالای شرکت اقدام می نمایند .
در اقدامی بی سابقه و از خردادماه سالجاری تغییراتی معنادار در شرکتهای زیر مجموعه شستا در حال وقوع هست. اینجانب که یکی از پرسنل این مجموعه هستم شاهدم که چه اقدامات فاجعه باری در حال وقوع می باشد که چه بسا جبران آن برای مدیران بعدی به این راحتی امکان پذیر نباشد .
در شرکتهای ساختمانی هلدینگ عمران و حمل و نقل تامین که از جمله سود ده ترین شرکتهای شستا می باشند در طی سه ماه گذشته مدیران عامل ، اعضای هیئت مدیره ، حتی مدیران ارشد اجرائی که سرمایه های انسانی این مجموعه ها هستند عوض شده و متاسفانه افراد خاصی که معلوم نیست از کجا معرفی گشته اند جایگزین پرسنل کیفی و با تجربه چندین ساله گردیده اند.
این تغییرات از یک طرف موجب رکود در پروژه های عمرانی و وارد آمدن ضرر و زیانهای بیشمار و از طرف دیگر موجب دلسردی پرسنل و نهایتا خروج نیروهای کیفی مجموعه شده است .
ما پرسنل این مجموعه عاجزانه از جناب آقای ربیعی وزیر محترم و منتخب جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور عزیز درخواست می کنیم با صدور دستوری ویژه جلوی این اقدامات فاجعه بار را گرفته و با تشکیل کار گروهی خاص به تمامی اقدامات خرابکارانه سه ماهه گذشته خاتمه دهند .
نظرات بینندگان