arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۲

ناطق گفت جمله به جمله هاشمی را که در نماز جمعه 88 گوش می‌کردم، می‌گفتم شیرمادر حلالت

آقای ناطق گفت همین طور که جمله به جمله آقای هاشمی را گوش می‌کردم، می‌گفتم شیرمادر حلالت، خدا خیرت بدهد، بارک‌ا...، احسنت. می‌گفت آقای هاشمی با این خطبه معجزه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


حسین مرعشی می‌گوید جای یک اقتصاددان برجسته در تیم اقتصادی دولت خالی است.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب ؛ وی در مصاحبه با مجله آسمان گفته است: جای یک اقتصاددان برجسته در تیم اقتصادی دولت خالی است. در واقع از این جهت علی‌رغم احترامی که برای سه بزرگوار (نوبخت سازمان برنامه و بودجه، طیب‌نیا وزیر اقتصاد و احتمالا آقای سیف به عنوان رئیس کل بانک مرکزی) قائل هستم اما در تیم اقتصادی دو مسئله از نظر من مهم است؛ یکی اینکه این تیم فاقد یک عنصر برجسته از اقتصاددانان کشور است. دوم اینکه این ستاد نسبت به برنامه اجرایی دولت و به تناسب آن قوی نیست.

وی می‌افزاید: ستاد اقتصادی دولت تناسبش با بدنه ضعیف است.

ناطق گفت شیر مادر حلالت

مرعشی می‌گوید: آقای ناطق گفت همین طور که جمله به جمله آقای هاشمی را گوش می‌کردم، می‌گفتم شیرمادر حلالت، خدا خیرت بدهد، بارک‌ا...، احسنت. می‌گفت آقای هاشمی با این خطبه معجزه کرد.

وی می افزاید: ببینید نتیجه آن خطبه آرام‌بخش، متین، رسا، راهگشا و کارساز این شد که آقای هاشمی دیگر نیاید خطبه بخواند.

ته صف

مرعشی در پایان می گوید: من ته صف دولت جدید را جمع می‌کنم. بالاخره قطاری که راه ‌افتاده یکسری ریزش خواهد داشت، من آخرین نفری هستم که ته صف را جمع می‌کنم و کمک می‌کنم. در واقع بدون اینکه سمتی از آقای روحانی انتظار داشته باشم و سمتی را بخواهم از آقای روحانی قبول کنم، ته صف را جمع می‌کنم هر کسی نتوانست هدفش را پیش ببرد و کنار ماند و رنجید همه اینها را ته صف دوباره جمع می‌کنم و توی صف می‌آورم.
نظرات بینندگان