arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۲

مهاجم تراکتورسازی از مرگ گریخت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که پس از برخورد با دروازه‌بان این تیم بیهوش به زمین افتاد و با تنفس مصنوعی کادر پزشکی خود به زندگی بازگشت، پس از بستری شدن در بخش CCU و انجام دو بار سی تی اسکن، از خطر شکستگی جمجمه و خونریزی مغزی گریخت.

بعد از مهدی کریمیان که چندی پیش به خاطر تصادف با اتومبیل شخصی و درگیری با فردی دیگر به کما رفته بود و چند روزی هم در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز بستری شد، نوبت به محمد ابراهیمی مهاجم این تیم رسید تا در بخش CCU این بیمارستان بستری شود.

بازیکن تکنیکی و تند و تیز تبریزی‌ها در تمرین روز دوشنبه به ناگاه با حامد لک دروازه‌بان تیم خود برخورد کرد و بر زمین افتاد. ابراهیمی پس از آن بیهوش شده تا بهت همه حاضران در محل تمرین تراکتورسازی را فرا گیرد. کادر پزشکی این باشگاه با تلاش فراوان و تنفس مصنوعی حیات را به این بازیکن بازگرداند و بلافاصله هم وی را با آمبولانس به بیمارستان امام رضا(ع) انتقال دادند، همان بیمارستانی که مهدی کریمیان در آن بستری شده بود.

دکتر مولایی پزشک تیم تراکتورسازی در گفتگو با مهر در خصوص این اتفاق توضیح داد: ابراهیمی خم شده بود و بند کفش خود را می‌بست که حواسش به لک نبود و به سرعت بلند شد و گیجگاه او همان لحظه به زانوی لک خورد و ابراهیمی را بیهوش کرد. متاسفانه او به مدت 15 ثانیه بیهوش شد که با تنفس مصنوعی وی را نجات دادیم. چون حالت خوبی نداشت، بلافاصله با یک دستگاه آمبولانس این بازیکن را به بیمارستان انتقال دادیم.

وی ادامه داد: در بیمارستان هم پزشکان تلاش زیادی به خرج دادند و تا ساعت 12 شب دو بار از ابراهیمی سی تی اسکن کردند که مشخص شد او خوریزی زیر جمجمه و داخل جمجمه ندارد و جمجمه‌اش هم نشکسته است. پزشکان تاکید کردند که او باید 24 ساعت کامل تحت نظر بماند ولی خود ابراهیمی به قدری بی‌تابی می‌کرد که اجازه دادند در منزل استراحت کند.

پزشک تیم تراکتورسازی تصریح کرد: امروز بار دیگر ابراهیمی را تحت معالجه قرار می‌دهیم تا آخرین وضعیت او را بررسی کنیم. بعد از این معالجات مشخص می‌شود که او شرایط تمرین کردن را دارد یا باید به استراحت بیشتری بپردازد.

دکتر مولایی همچنین گفت: از وقتی به این تیم آمدم اتفاقات ناگواری رخ داده و هر هفته یک سوژه خطرناک داشته‌ایم. این هم از شانس من است و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
نظرات بینندگان