arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۰۹ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۲

افشای مبلغ فسخ قرارداد خلعتبری با دلار 2500 تومانی!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هدایتی مالک پیشین باشگاه های استیل آذین و ملوان در ارتباطی تلفنی با برنامه نود گفت: حدود یک میلیاردو 200 میلیون تومان برای فسخ قرارداد خلعتبری پرداخت کردم که آن هم انجام وظیفه بوده است .

هدایتی اعلام کرد که 500 هزار دلار به حساب عجمان واریز کرده که به پول رایج کشور یک میلیارد و دویست میلیون تومان می شود. فردوسی پور نیز از این حساب کتاب هدایتی شوکه شد و از وی سوال کرد که بر اساس چه نرخی از دلار این رقم را محاسبه کردید؟ هدایتی نیز پاسخ داد بر اساس دلار 2500 تومانی که در مملکت رایج است. در این لحظه مجری برنامه نود هم از وی درخواست کرد که اگر کسی دلار 2500 تومانی نیاز داشت وی را سراغ حسین هدایتی بفرستد.



وی در ادامه گفت: اگر از زمان در اختیار گرفتن تیم گهر اگر کسی از ما طلب داشت من دو برابر آن را پرداخت می کنم. در خصوص ملوان بنابر تعهدی که داشتم با درودگر تسویه حساب کردم و یک ریال بدهی نیز ندارم. تعهد من به باشگاه ملوان 5 میلیارد بوده که من 8 میلیارد تومان پرداخت کرده ام و نامه تسویه حساب آن را از درودگر مدیرعامل باشگاه ملوان دریافت کردم. من از همین جا اعلام می کنم که اگر شخصی یا باشگاهی از من طلبکار باشد من دو برابر آن را به آنها پرداخت می کنم.



تامینی بازیکن تیم ملوان نیز گفت : 50 درصد قرادادام که 125 میلیون تومان می شود را از ملوان طلب دارم. من به خاطر تیم خودم و شهر خودم به تیم ملوان بازگشتم و به خاطر پول نبوده که به این تیم آمدم.
نظرات بینندگان