arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۶۸۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۱ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۲

آیت الله هاشمی: حمله به سوريه به بهانه بمباران شيميايي توجيه سياسي و انساني ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آيت‌الله هاشمي رفسنجاني عصر ديروز در ديدار اعضاي مؤسسه خيريه زنجيره اميد، با ابراز نگراني از آينده مردم سوريه كه در تهديد حملات داخلي و خارجي قرار دارند، گفت: انتظار از عقلاي جهاني و حاكمان كشورهاي قدرتمند اين است كه گره‌اي را كه با دست در مذاكرات باز مي‌شود، به جنگ و دندان نكشانند.

وی افزود: هم بمباران شيميايي و هم بهانه آن براي به زحمت انداختن مردم سوريه، هيچ توجيه سياسي و انساني ندارد.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در ادامه سخنان خويش، فعاليت‌هاي مؤسسات خيريه، مخصوصاً مؤسساتي را كه براي سلامتي انسان‌ها تلاش مي‌كنند، ارزشمند خواند و گفت: گرفتاري‌هاي دنيا زياد است و يكي از آنها مشكلات كودكان نيازمند در بخش‌هاي غذا و درمان است كه به خاطر بعضي از مخمصه‌ها، مانند سيل‌ها، زلزله‌ها و جنگ‌هاي داخلي و منطقه رو به افزايش است.

وی اظهار اميدواري كرد كه مؤسسه زنجيره اميد در دولت تدبير و اميد و با همكاري پزشكان متخصص ايراني در سراسر جهان، مانند مراكز پيشرفته دنيا براي درمان كودكان در بيماري‌هاي قلبي، ارتوپدي و ترميمي موفق باشد.

در آغاز اين ديدار سركار خانم مريم مرعشي و دكتر مسعود مرعشيان (مديرعامل و قائم مقام مؤسسه خيريه زنجيره اميد)، دكتر رباني (رئيس مركز طب كودكان)، دكتر هاشمي (رئيس سازمان بهزيستي كشور)، دكتر مزدا (پرفسور ارتوپدي)، دكتر امير حسن خاني (چشم پزشك) و دكتر حميد ميرزاده، گزارشي از اوضاع كودكاني كه نيازمند كمك‌هاي خيريه براي درمان بيماري‌ها مي‌باشند، ارائه دادند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مددكار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
12
0
بعضي ها براي رسيدن به منافع خود و ماندن در پست و مقام چه كارها كه نمي كنند؟در بين بازديد كنندگان، رئیس سازمان .... آقاي ه. ه حضور دارند. فردي كه در دوره احمدي نژاد از تمامي توان خود براي جلب توجه ايشان استفاده نمود و از هر حربه اي براي نزديك سازي خود به نامبرده، بهره برداري كرد. فردي كه حرف و حديث هاي و شنيده هايي با مضمون سواستفاده از قدرت، استفاده از اختيارات دولتي و دخالت در انتخابات به نفع جناح حاكم گذشته براي او مطرح است. حالا چطور مي تواند در چنين مجلسي حضور پيدا كند؟ چطور رويش مي شود كه به روي فرد مقابل خود نگاه كند؟چه كسي ايشان را به اين مجلس دعوت كرده و هدف او از اين دعوت چه بوده است؟ قضاوت را بايد به خدا سپرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
4
2
از اقای هاشمی انتظار میرفت در این خصوص حداقل سکوت کنند!
نظرات بینندگان