arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۱ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۲

موافقت رهبر انقلاب با برگرداندن پول اضافی حج به مردم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت اعلام کرد: براساس نامه‌ موافقت مقام معظم رهبری که دیروز آن را دریافت کردم، مبلغ اضافی پول سفر حج واجب امسال به مردم بازگردانده می‌شود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسگر در حاشیه همایش عوامل ستادی و اجرایی پزشکی حج امسال و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه گروهی از کارشناسان برای بازنگری روی قیمت حج واجب امسال تشکیل شد و با توجه به صرفه‌جویی‌ها و تخفیف‌ها مبلغ اضافه‌ای به زائران بازگردانده خواهد شد، افزود: در چند روز آینده جمع‌بندی‌های نهایی با مسوولان سازمان حج انجام و این پول به مردم بازگردانده می‌شود.

او در بخش دیگری از سخنانش درباره شیوع ویروس «کرونا» در عربستان اظهار کرد: این ویروس به مکه و مدینه نرسیده است. در این چند ماه هم هیچ موردی را در میان زائران ایرانی و غیره مشاهده نکردیم. البته در بعضی از شهرهای عربستان شیوع پیدا کرد، اما گسترده نبود.

سرپرست حجاج ایرانی همچنین گفت:‌ در گذشته نیز چندین‌بار اتفاقات مشابهی با شیوع ویروس آنفولانزای مرغی و خوکی رخ داد، کار به جایی رسید که 31 هزار نفر به عمره نرفتند، در حالی که آن سال کمترین بیماری‌ها را داشتیم.

نظرات بینندگان