arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۷۰۱۰
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۰۹ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۲

سامی یوسف: مسلمانان نباید کوتاه بیایند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خواننده مسلمان با بیان اینکه برای ثبات در مصر، سوریه و کشورهای عربی دعا می‌کنم، گفت: مسلمانان نباید در مقابل غرب کوتاه بیایند.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، سامی یوسف خواننده انگلیسی ایرانی‌الاصل که قرار است در مسقط پایتخت عمان کنسرت موسیقی برگزار کند، درباره وضعیت جهان عرب، مصر و سوریه به روزنامه مصری الیوم السابع گفت: من آدم سیاسی نیستم و مسایل سیاسی به دست سیاستمداران حل می‌شود؛ تنها چیزی که من دارم دعا و نماز برای ثبات در مصر، سوریه و کشورهای عربی است.
 
وی در عین حال از مسلمانان و اعراب خواست که در اعتقادات دینی خود کوتاهی نکنند و افزود: جهان غرب صاحب تمدنی جدید است که اسلام را قبول نمی‌کند پس مسلمانان نباید کوتاه بیایند.
 
سامی یوسف ادامه داد: غرب تقدیس کلیسا را کاهش داده و هرگز دین اسلام را که منتقد مدرنیته‌ای است که امروز در غرب حکمفرماست، قبول نخواهد کرد.
 
این خواننده همچنین درباره رقابت با ماهر زین خواننده سوئدی لبنانی‌الاصل که شباهت‌های زیادی به سامی یوسف دارد، گفت: میزان هواداران من با وجود ماهر زین در عرصه موسیقی تغییر نخواهد کرد، اما آنچه اتفاق افتاده این است که تهیه‌کنندگان آثار هنری ماهر زین از جماعت اخوان المسلمین هستند که سعی می‌کنند نشان دهند که وی تنها جریان دینی را نمایندگی می‌کند.
نظرات بینندگان