arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۹ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۲

رویانیان: عالیشاه را برای دربی از ما گرفتند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: داور بازی پرسپولیس و فولاد فقط 80 دقیقه بازیکن ما را زیر نظر داشت.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با فارس در خصوص بازی پرسپولیس و فولاد اظهار داشت:‌به نظر من ما قبل از دربی به این پیروزی مقابل فولاد نیاز داشتیم که خوشبختانه بچه‌ها با تلاش، کوشش و یک همدلی به هدف خودشان رسیدند.

وی افزود: از همین جا به تمام بچه‌ها و کادر فنی که سنگ تمام گذاشتند خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم همین روند را در ادامه راه دنبال کنند.

رویانیان در خصوص داوری بازی نیز گفت: من همیشه به داوران احترام می‌گذارم اما در طول بازی با فولاد داور بیش از 80 دقیقه فقط بازیکن ما را زیر نظر داشت. هیچ خطایی را در زمین نمی‌دید اما بازیکن ما را به دقت بررسی می‌کرد.

رویانیان ادامه داد:‌نمی‌دانم دلیلش چه بود اما عالیشاه را از ما گرفتند حتی در بازی بارها فولاد خطاهایی را انجام می‌داد اما باز هم داور فقط عالیشاه را زیر نظر داشت. به خدا دلیلش را نمی‌دانم اما باز هم می‌گویم او را برای دربی از ما گرفتند. چون مشخص بود که داور می‌خواست یک طوری او را سه اخطاره و یا اخراجش کند و به بازیکنان دیگر اصلا کاری نداشت.

وی در پایان با تشکر از هوادارن گفت: دار و ندار ما هواداران پرسپولیس هستند آنها برای تیم خودشان سنگ تمام گذاشتند. خیلی‌ها فکر می‌کردند چون بازی با نفت را باختیم هوادار ما نمی‌آید اما همه می‌بینند که خدا را شکر از تیم‌هایی که کمی بالاتر از ما در بالای جدول هستند بیشتر هوادار داریم و این قطعا انگیزه بچه‌های ما را چند برابر می‌کند ما هم هوادارانی داریم که 90 دقیقه عاشقانه تیم خود را تشویق می‌کنند و همه از آنها سپاسگذاریم.
نظرات بینندگان