arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۷۰۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۳ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۲

رویانیان مبلغ قرارداد خلعتبری را اعلام کرد

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه شب دربی معروف به شش‌تایی‌ها با استقلال بازی می‌کنند، عنوان کرد: ان‌شاء‌الله استقلال را می‌بریم. اگر شش تا هم تکرار نشود پیروز می‌شویم، حیف است آن شش تا از بین برود، ما فقط باید پیروز شویم، آن بازی یک دیدار تاریخی بود که دیگر همیشه باید زنده بماند. باید استقلال را فقط ببریم و ان‌شاء‌الله 2-3 گل می‌زنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل پرسپولیس گفت: قرارداد محمدرضا خلعتبری در کل با ما اگر سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم و او بیش از 10 گل بزند حدود 800 میلیون تومان می‌شود.

به گزارش انتخاب و به نقل از فارس، محمد رویانیان پس از عقد قرارداد 3 بازیکن پرسپولیس با باشگاه بیرامار پرتغال گفت: ما با این باشگاه قرارداد سه ساله امضا کردیم که تبادل بازیکن، مربی و تجاری بستیم البته قرارداد این بازیکنان یکساله و به صورت قرضی است.

وی در مورد کمک به تیم ملی اظهار داشت: پیشنهاد دادیم که هواپیمای مجانی به صورت رفت و برگشت در اختیار تیم ملی قرار دهیم و بخشی از هزینه‌های هتل را هم بپردازیم اما کفاشیان و نبی گفتند دیر شده من در جریان نبودم و دیر فهمیدم اما همه باید به تیم ملی کمک کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد قرارداد محمدرضا خلعتبری عنوان کرد: امشب پول قرارداد خلعتبری و فسخ‌نامه را به باشگاه عجمان پرداخت می‌‌کنیم. فسخ‌نامه رسمی قبلا امضا شده است، پرداخت پول کمی دیر شد، می‌خواستیم روز پنج‌شنبه پول را پرداخت کنیم، برای گرفتن پول تأییدیه اتاق مبادله لازم بود اما چون پنج‌شنبه بود ساعت 11 تعطیل شد. دلار نداشتیم جمعه از جایی این پول را تهیه کردیم پولی که تهیه کردیم معادل دلار مبادله‌ای است که امروز طی پروسه‌ای از ایران به چین می‌رود و با 8 درصد دیسکانت به امارات باز می‌گردد و باید به دلیل مشکلات 8 درصد دیسکانت بدهیم.

رویانیان در مورد پیروزی مقابل فولاد اظهار داشت: ضرب شستی نشان دادیم و این 75 درصد پرسپولیس بود، این تیم نشان داد اگر بخواهد می‌تواند خیلی کارها بکند، از بازیکنان گله دارم که تا الان نخواسته بودند و با درایت و مدیریت دایی به این نتیجه رسیدند که خواستن توانستن است و چیزی کم نگذاشتند.

رویانیان در پاسخ به این سؤال که چه کری برای فتح‌الله‌زاده می‌خواند، اظهار داشت: آقای فتح‌الله‌زاده عزیز پارسال بازیکن محبوب من جواد نکونام را یک روزه گرفتید و او یک روزه بازی کرد حالا ما نمی‌‌توانیم بازیکنمان را یک روزه بازی دهیم!

وی در مورد اینکه آیا خلعتبری می‌تواند بازی کند، اظهار داشت: خلعتبری برایش ITC از ایران صادر نشده بود و دوستانی که کری می‌خوانند بدانند که او می‌تواند بازی کند، باید تا قبل از  2 سپتامبر قرارداد این بازیکن را ثبت کنیم تا بازی کند‌، اگر هم خلعتبری نباشد چیزی کم نداریم. بازیکنان ما بدون مشکل در دربی حاضر می‌شوند، دیشب داور 90 دقیقه روی عالیشاه زوم کرد و با قدرت او را از زمین اخراج کرد، این توانایی داور را نشان می‌‌دهد که 90 دقیقه روی یک بازیکن زوم کرد و ما را از حضورش در دربی محروم کرد. باز هم می‌گویم چیزی کم نداریم اگر خلعتبری هم نرسد زیاد ناراحت نمی‌شویم چون بازیکنان خوبی داریم اما قبل از این هیچ مشکلی نبود اما به ما که رسید آسمان تپید.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه شب دربی معروف به شش‌تایی‌ها با استقلال بازی می‌کنند، عنوان کرد: ان‌شاء‌الله استقلال را می‌بریم. اگر شش تا هم تکرار نشود پیروز می‌شویم، حیف است آن شش تا از بین برود، ما فقط باید پیروز شویم، آن بازی یک دیدار تاریخی بود که دیگر همیشه باید زنده بماند. باید استقلال را فقط ببریم و ان‌شاء‌الله 2-3 گل می‌زنیم.

رویانیان در مورد قرارداد خلعتبری عنوان کرد: قرارداد محمدرضا خلعتبری 2 ساله است، ما 500 هزار دلار امشب می‌دهیم و 300 دلار دیگر نیز به صورت قسطی به عجمان پرداخت می‌کنیم. قرارداد خلعتبری را رسمی می‌کنم تا دیگر شایعه درست نکنند. 650 میلیون تومان به احترام اتفاقی که نیفتاد به خلعتبری می‌دهیم، با توجه به اینکه 20 درصد مسابقات گذشته و برای خوابیدن صداها این پول را به خلعتبری دادیم البته در نظر گرفتیم اگر او بالای 10 گل بزند پول خوبی که حدود صد میلیون تومان می‌شود را به این بازیکن بدهیم و اگر سهمیه نیز کسب کردیم 50 میلیون تومان دیگر به قراردادش اضافه کنیم که در کل 800 میلیون تومان می‌شود.

رویانیان خاطر نشان کرد: مقدار پول فسخ قرارداد خلعتبری با عجمان چیزی حدود یک میلیارد و 250 میلیون تومان می‌شود. به ما و استقلال دلار 2500 تومانی داده بودند که این پول به مقدار بیشتری در اختیار استقلال قرار گرفته بود، من این پول را در باشگاه داشتم و برای این قرارداد از آن استفاده کردم، اسناد آن نیز در بانک موجود است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
140
111
تيم ملي براي برگزاري اردو در كشور ديگر براي مسابقات مهم جام جهاني پول ندارد و آن وقت اين آقايان از رقمهاي ميلياردي براي يك بازيكن حرف مي زنند! منافع ملي كيلويي چند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
64
42
آقای رویانیان ما نمی فهمیم فرق 7 میلیارد و 800 میلیون چیست لطفا بیشتر توضیح دهید!!!!
نظرات بینندگان